יום שני, 10 בפברואר 2014

גורמים עבריינים בצוות יוטיוב ישראל, מחבלים בסרטונים שלי.

בתאריך 13.4.2014 
פרסמתי סרטון, שיצרתי באמצעות עורך הסרטונים של יוטיוב, שנושאו: זהבה גולן, קורבן "תעשיית הרצח".
יומיים הסרטון נתקע ב"עיבוד"... רצ"ב צילום מסך:





בתאריך 15.4.2014 
פניתי באמצעות דף הפייסבוק של יוטיוב ישראל אל מנהלי הדף... להלן צילום פנייתי והתזכורת... 














בתאריך 19.4.2014
שחזרתי את הסרטון התקוע בעיבוד, שנושאו: זהבה גולן... ופרסמתי מחדש.

ובתאריך 30.4.2014
יצרתי סרטון חדש, שנושאו: מלכה טייכר-מילר... ופרסמתי....

להלן צילום הסרטונים...

בתאריך 14.5.2014 
גיליתי להפתעתי, כי 2 הסרטונים הנ"ל שכבר התפרסמו, עוברים שוב עריכה... זה נראה על פניו חשוד מאוד.

להלן צילום הסרטונים כשעליהם הכיתוב "עריכה מתבצעת"....
***
היה ברור לי, כי זונות בצוות יוטיוב ישראל, קיבלו שוחד מידי החוקרים הפרטיים העוסקים בחיסולי, כדי לחבל בסרטונים שלי, עליהם עמלתי שבועות רבים.

ואכן, בתום העריכה הזדונית, התברר לי, כי מחקו בסרטונים את קטעי פס קול וגרמו לשיבוש משמעותי בסרטון...


יודגש, כי פס הקול לסרטונים שלי נלקחים אך ורק מהמאגר שיוטיוב מציע לשימוש חינם
להלן צילום ספריית האודיו של יוטיוב, המשמשת אותי.  


















***

בתאריך 17.5.2014 
פניתי שוב בתלונה באמצעות דף הפייסבוק של יוטיוב... ושוב, איש לא חזר אלי...
רצ"ב פנייתי:








***

בלית ברירה, הסרתי את הסרטונים שחובלו... ושוב שחזרתי אותם ופרסמתי... להלן 2 הסרטונים:

בתאריך 25.5.2014

שחזרתי שוב את הסרטון שנושאו: מלכה טייכר-מילר... ופרסמתיו

ובתאריך: 21.72014 

התברר לי שגם השחזור הזה, שלישי במספר, עבר חבלה זדונית.

להלן הסרטון:


***
בתאריך: 29.5.2014

שחזרתי שוב את הסרטון שנושאו: זהבה גולן... ופרסמתיו,

ובתאריך 21.7.2014

התברר לי שגם השחזור הזה, החמישי במספר, עבר חבלה זדונית.

להלן הסרטון:




***


במהלך שחזור הסרטונים, גיליתי עוד סרטון שעוסק בזהבה גולן, שהושחת ונאלצתי להסירו...

בתאריך 18.5.2014

שלחתי רשומה זו אל מנהלי יוטיוב, באמצעות דף הפייסבוק שלהם ושוב איש לא השיב לי... 
להלן צילום מסך:
.

***

יולי 2014
צוות יוטיוב ממשיך לחבל בסרטונים שלי בשיטתיות.

רביעי - 9.7.2014
יצרתי סרטון חדש, שסוקר בכירים במערכת המשפט שפעלו לחיסול משפחת חביבי .

למחרת, בתאריך 10.7.2014 
גיליתי, כי פס הקול של הסרטון הושחת ונאלצתי לשחזר את כל הסרטון מחדש...

בתאריך 13.7.2014 

גיליתי, כי הסרטון המשוחזר חובל כקודמו... ונאלצתי לשחזר את הסרטון, בפעם השלישית...

להלן הסרטון לאחר ששוחזר בפעם השלישית: 


גם סרטון משוחזר זה הושחת פס הקול שלו.

***

בתאריך 21.7.2014
התברר לי שוב שהסרטונים המשוחזרים חובלו באופן אלים ביותר... ולא רק הסרטונים הציבוריים, אלא, גם כאלה שהוגדרו פרטי... 
ואז גיליתי  את ה"משוב" ושלחתי באמצעות המשוב תלונה ליוטיוב... 
להלן צילום התלונה...


איך מתגברים על פשע שטני כזה?





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה