יום שני, 10 בפברואר 2014

רזי ברקאי בתוכנית הבוקר שלו "מה בוער" מראיין את רבקה לוין, שנפגעה מידי השופט ישעיהו טישלר.

ראשון - 16.2.2014

רזי ברקאי: רבקה לוין, שלום רבקה.
רבקה לוין: שלום, בוקר טוב.

רזי ברקאי: תחזירי אותי למתי עכשיו?
רבקה לוין: אני אחזיר אותך לרביעי לפברואר, במשפט שמתנהל מול השופט ישעיהו טישלר בבית משפט השלום בבאר שבע, זה משפט שאנחנו מתנהלים כבר שלוש שנים נגדו... זה משפט על זכותי להמשיך להיות חקלאית פעילה במשק שהקימו סבי והוריי, שהגיע לסכסוך עם שכן ועם מועצה אזורית באר טוביה..  

רזי ברקאי: את גרה בבאר טוביה?
רבקה לוין: כן,

רזי ברקאי: או קיי, ויש לך סכסוך שכנים אזרחי? 
רבקה לוין: אזרחי, כולל המועצה האזורית באר טוביה...

רזי ברקאי: שאת התובעת או הנתבעת?
רבקה לוין: גם וגם... ובוא נגיד שזה משפט שמתנהל, אז לא ניכנס לפרטים כדי שלא נפריע למהלך המשפט...

רזי ברקאי: כמה זמן זה כבר מתנהל רבקה?
רבקה לוין: 3 שנים.

רזי ברקאי: טוב, ולאורך כל הזמן הזה, השופט ישעיהו טישלר הוא השופט שדן?
רבקה לוין: כן.

רזי ברקאי: ואז מה קרה לפני 10 ימים?
רבקה לוין: קודם כל, לאורך כל הדרך הוא גילה התנהגות חריגה שהגיעה לשיאה לפני שבועיים, שבעצם זה חצה גבולות של משפט... בוא נגיד שלאורך כל הדרך הוא קבע וחרץ את גורל המשפט לפני שהתחלנו בדיונים... הוא התנהג בזילות כלפינו... הוא צעק על כל טענה שלנו... 


רזי ברקאי: מי זה אנחנו?
רבקה לוין: המשפחה אני בעלי... השופט לא אפשר לעורכת דין שלי לטעון... להתנגד... הוא איים בקנסות אישיים... הוא הכתיב לפרוטוקול מילים שלא אני אמרתי... ומה שהוא רצה לא הופיע בפרוטוקול... אנחנו הגענו להשפלה כזו שהרגשנו שאנחנו לא מקבלים את יומנו... השיא היה במשפט שהיה בדיון פתוח שכל אחד יכול להיכנס... המשפט תקוע לי בראש ואני לא יכולה לשכוח אותו... אני רואה אותו איך הוא עומד ומצביע עם היד שלו ואומר.... אני סופר 5 שורות, הגברת שם עם האדום בשורה השנייה... את זונה?... לא סתם רציתי לדעת... לא, אני סתם שאלתי... לא, לא אמרתי שאת זונה... אני פתחתי את הפה... אגיד לך... קפאתי על מקומי... אני פשוט לא הצלחתי לרדת לסוף דעתו... לא הבנתי מה הוא רוצה ממני... בהמשך הוא חקר אותי גם על שיחותיי בלילה עם בעלי לבד... הוא בקיצור נכנס גם לחדר המיטות כמו שאומרים...


רזי ברקאי: תגידי רבקה... כשהוא פנה אלייך עם הערה המגעילה הזאת, הוא הכיר אותך כבר 3 שנים... נכון?
רבקה לוין: כן.

רזי ברקאי: אז למה הייתה היציאה הזאת?.. את יכולה להסביר?... מה, מה פתאום...
רבקה לוין: אני אגיד לך מה... אני לא הצלחתי להבין אותו... אני לא ירדתי לסוף דעתו של השופט... אני אישה הגונה....

רזי ברקאי: עזבי, אל תתחילי להתנצל אפילו... הוא התנצל בפנייך אחר כך?
רבקה לוין: לא, ממש לא... אני לא מצליחה לרדת לסוף דעתו...

רזי ברקאי: תעצרי כאן רבקה, אני רוצה לפנות אל הדס שהביאה את הסיפור הזה הבוקר בגלי צה"ל... אהלן הדס... 
הדס : האלן רזי...

רזי ברקאי: יש ויכוח עם הנהלת בתי המשפט ועם השופט לגבי העובדות?
הדס: לא, ממש לא... קודם כל תלונתה של רבקה הועברה כבר אל נציב תלונות שופטים... היא כתבה את מכתב שעה אחרי הדיון וזה כבר הגיע... התגובה אומרת שהוא כמובן ידון בזה,  ולכן הם לא יכולים להגיב לגופו של עניין... אבל ממה שמסתבר, זה שנחתם עם השופט כבר הסכם, שהוא יפרוש פרישה מוקדמת, אבל הוא יסיים לדון בכמה תיקים שעומדים לפניו, ועוד ממה שהבנתי, שהשופט הודה בעניין העובדות והוא אמר, שנפלטה לו אמירה אומללה, ושהוא בסך הכל ביקש לתת דוגמא שמתקשרת לדיון ומדובר בדוגמא בלבד...

רזי ברקאי: לא הבנתי, איך זה מתקשר לדיון?... הוא הסביר?
הדס: הוא לא הסביר, אבל כשהוא נשאל הוא אמר שהוא בסך הכל נתן דוגמא... כשהוא אמר את המילה זונה הוא נתן דוגמא... אבל הוא אמר שמדובר באמירה אומללה... 

רזי ברקאי: את אומרת שהם סיכמו על פרישה מוקדמת... בן כמה הוא?
הדס: אין לי מושג בן כמה הוא... אבל מסתבר שבעניינו של השופט יש לא אחת... כמה וכמה תלונות... בעניין התנהלותו... התבטאותו... זלזולו וכל מיני...

רזי ברקאי: כלומר את יודעת משופטים אחרים וממתדיינים אחרים שזה לא הפעם הראשונה שהוא חוצה גבול...
הדס: כן, לא פעם ראשונה, ואם מישהו מגלגל בשמו, רואה כמה מן ההתבטאויות שלו... שאנשים באופן פרטי העלו ודיברו עליהן... העניין הגיע גם אל הנהלת בתי המשפט, ולכן הוחלט, כאשר המסמר האחרון כמובן הייתה ההתבטאות שלו כלפי רבקה, לעניין הזונה, כן התכוון לא התכוון, ולכן זה הסיכום... אבל בינתיים מה שקורה, שיש לפניו עוד תיקים שהוא אמור לדון בהם... כולל התיק של רבקה לוין שהיא כמובן מסרבת בתוקף לבוא ולהתדיין מולו, וכפי שהדברים נראים, אז רבקה תסכים איתי, שהוא צריך לסיים את תפקידו כמה שיותר מהר ולא לדון גם בתיקים שמונחים שלפניו...
רזי ברקאי: או קיי... רבקה לוין משפט סיום שלך.
רבקה לוין: משפט סיום... קודם כל אני מסכימה לכל מילה של הדס... ואני אומרת ככה... אני עדיין מאמינה בדמוקרטיה שלנו... יש לנו דמוקרטיה נהדרת, צריך לשמור עליה... אני רוצה לציין לטובה את נציבות תלונות השופטים על ההתייחסות המהירה שלהם... יש עשבים שוטים אבל אני עדיין מאמינה בבתי משפט...

רזי ברקאי: או קיי, אבל את לא מוכנה בשום אופן שאותו שופט ישעיה טישלר שימשיך לדון בתיק שלך
רבקה לוין: ממש לא. הוא לא מסוגל לדון לא רק בענייני אלא בכלל לא... וראוי שלמען כבודו שיפרוש 

tp://glz.co.il/1097-7513-he/Galatz.aspx

הדס שטייף





אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה