יום רביעי, 18 ביוני 2014

הטרדה בפייסבוק ע"י פרופיל זדוני, נושא תמונת אישה שחזותה מהמזרח הרחוק...

ביום שלישי, 17.6.2014 - קיבלתי הודעה לתיבת ההודעות שלי בפייסבוק, המיועדת לחברים בלבד... הודעה מפרופיל זר שמעולם לא ראיתי קודם... להלן הקישור לפרופיל.Сергей Богомаз

לציין, כי מי שאינו חברי בפייסבוק... הודעתו תועבר לתיבת הודעות "אחר" המשמשת לפרופילים זרים... אך בעבור תשלום, אפשר שהודעה מפרופיל זר תיכנס לתיבת ההודעות הרגילה שלי... וזה מה שעשה הפרופיל הזה... שרצה שהודעתו תתקבל בתיבת ההודעות שלי המיועדת לחבריי... 

להלן צילום ההודעה: 


שימו לב...
הפרופיל הזדוני נותן לי אימייל ומבקש שאכתוב לו... מדוע?
שהרי מתבקש שאשיב באמצעות תיבת ההודעות שהוא פנה אליי... למה האימייל?
ואם אימייל... אז מדוע הפרופיל הזה לא פנה אלי ישירות לאימייל?... שהרי האימייל שלי גלוי בפרופיל הפייסבוק שלי...

מה האפקט שפרופיל זה רוצה להשיג באמצעות שידולי לפנות אליו באימייל... 

ידוע לי, כי קיימת מזימה לתפור לי זהות בדויה לצורך חיסולי... ועפ"י הראיות שבידי, הזהות הבדויה מתקשרת אל אנשים מהמזרח הרחוק, ערבים, כושים, ובכלל, שחורי עור... אם הייתי שולחת אימייל ופותחת בהתכתבות... היה אפשר להשתמש באימייל כדי להוכיח קיומו של קשר ביני לבין בעל האימייל...

הזוי?... כלל לא... הפשע הזה השפיט אליו שופטים, ואלה זקוקים רק למשהו להיאחז בו כדי לסייע בחיסול קורבנות "תעשיית הרצח"... בכללם אני...



רצ"ב להלן צילמתי את התמונה היחידה שהופיעה בפרופיל, כתמונת נושא...
_________________________________________________________________________________
שתילת פרופיל זדוני לקורבן, מושתתת על אותה טכניקה המשמשת במציאות לשתילת אדם זדוני לקורבן...קודם יוצרים קשר עם חבר או יותר של הקורבן... כדי שיהיה אפשר להסביר כיצד הגיע הפרופיל הזדוני אל הקורבן...

בצילום שלהלן, שצילמתי מתוך הפרופיל הזדוני, אפשר לראות את החבר המשותף שנפל בפח... דוד גרינפילד


בתום תיעוד האירוע, חסמתי את הפרופיל הזדוני הזה... ועדכנתי את חברי בפייסבוק, דוד גרינפילד, לגבי פרופיל זה... להלן צילום ההודעה ששלחתי לו...






*

*************************



אעדכן בכל התפתחות שתהייה...






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה