יום שני, 29 ביולי 2013

יעקב (יקי) בן יששכר, זוכה פרס זכויות האדם מטעם עמותת מגן לזכויות אנוש, חושף את פשעי הרווחה שהיה קורבן להם!

צפו בסרטון בקישור להלן: יעקב בן יששכר, אב שנפל קורבן לפשעי הרווחה, חושף את סיפורו האישי, שהוא סיפורם של רבבות הורים שהרווחה תקפה אותם משיקולים של רווח אישי, ובאצטלה של "טובת הילד"...

לנוחיותכם תמללתי את הסרטון:

יעקב (יקי) בן יששכר -
"...יום אחד הגעתי בשעות הערב ומצאתי מכתב על השולחן... הייתי המום לחלוטין... אני מסתכל על המכתב ואני רואה משמורת זמנית לאשתי באותם ימים... הבנתי שאיבדתי את הבת שלי, שאני לא רואה אותה, שמישהו אחר שולט בחיים שלה... הגעתי לראות את הילדה בגן ובמעון אחרי הצהריים, אז התברר לי שהיא הכינה את כולם... שהוא איש מסוכן ואסור לו לראות את הילדה... פניתי באמצעות בימ"ש, פקידות סעד ומשטרה... הם פשוט לא סייעו לי, הם פשוט מנעו ממני את הקשר עם הבת שלי, והשופטת המלומדה כותבת בפסק דין: ילדה בגיל ההתבגרות לא יכולה לחיות אצל אבא...".

להלן צילום חלק מכתב התביעה שהגיש יעקב בן יששכר, שפורסם בסרטון:


ולהלן אצטט את סעיף 3 מתוך כתב התביעה לעיל:
3. האישה זרקה את הילדה במשטרה, אך כבוד השופט נחמני, החליט שיש להחזיר את הילדה לאם נגד רצונה, למרות שהאם הכתה את הילדה בעבר, וכן, קיימה יחסי מין לעיני הילדה, וכן בנו של חברה לחיים, איים על הילדה באמצעות סכינים ומציתים. כל זאת מבלי לבדוק את העובדות, כולל אלימות שהופעלה כנגד הילדה במרכז החירום.

יעקב (יקי) בן יששכר - "...הם הוציאו את הילדה למרכז חירום במירכאות... אמרו לשבוע ימים כדי שתחליט איפה היא רוצה להיות בלי לחצים, ואז תחזור הביתה... דבר שהתברר כשקר... זה דרך פעולה של פקידי סעד, כדי שלא יהיו להם התנגדויות..."

מראיין בצללית מראיין עובדת סוציאלית בצללית: האם אין כח גדול מדי בידי עובדות סוציאליות?

יעקב (יקי) בן יששכר - "...הילדה, פשוט מנתקת מגע אתם... לא מדברת אתם... לא משתפת פעולה... אז הם מפעילים אלימות... המשטרה אומרת אנחנו לא יכולים לעשות כלום, מי ששולט בנו זה פקידי הסעד...

אישה בצללית בוועדה שעסקה בפשעי הרווחה: גברים יושבים אצלי כמו תינוקות... הם מבקשים לראות את הילדים שלהם ולא נותנים להם לראות את הילדים שלהם...


יעקב (יקי) בן יששכר - "...בדרך שילמתי מחיר מאוד כבד... ניסו לקחת את הילדה שלי בכוח... תוך שימוש באלימות... וניסו לאשפז אותי בבית חולים פסיכיאטרי... מעצר שווא של 15 יום... הטרדות חוזרות ונשנות של המשטרה ופקידי הסעד, שראו את האמת שלהם... את יקי צריך להוריד פשוט... מבחינה משפטית אף אחד לא הצליח להתמודד איתי...".

מרואיין בצללית: בעוד שבארצות הברין, בגרמניה, בצרפת, 35% של הילדים אחרי גרושים נמצאים בחזקת אבא, בישראל, 2.3% אני לא סופר את האלמנים... מה? הגברים היהודים הם כל כך גרועים?...

מרואיין אחר בצללית: יש ילד שנמסר לכאורה לאימוץ... פקיד סעד קבע שיש להרחיק ילד בן 8 מביתו ומשפחתו... אמו של הילד לא קיבלה את הדין, והשיבה את הבן הביתה שלא כחוק... מאז האימא נחשבת לחוטפת של בנה...

התחקירנית בפרשת הילד שנמסר לכאורה לאימוץ: במשך 8 חודשים שהה בנה במשפחת אומנה, שם, היא מספרת, עבר הילד התעללות הכוללת מתן כדורים פסיכיאטרים והזנחה... 

הילד שנמסר לכאורה לאימוץ: אמרתי להם שאני לא צריך... אבל הם אמרו לי שזה יעזור לי... ואחרי כמה ימים הרגשתי שאני מסטול...

האימא של הילד: ואז הוא בא לשבת לביקור, והוא הרגיש נורא... פיצוצים בראש... הוא נטה ליפול כל פעם...
      




אימא מפגינה וצועקת: טובת הילדה! טובת הילדה!... מה טובת הילדה!... לקחו לי את הנשמה שלי!... מה טובת הילדההההההההההה! 









יעקב (יקי) בן יששכר - "...כתוצאה מהאירועים החמורים שחוויתי, נחשפתי לזה שמשרד הרווחה פשוט מתעלל בהורים חד הוריים ובמשפחות חלשות ומוציא להם את הילדים... ברוב הפעמים ללא סיבה... תעשייה המגלגלת לפי דו"ח ראש הממשלה 2006 מיליארד שקל... 




















יעקב (יקי) בן יששכר - 
"...מנהלי הפנימיות נמצאים בקשר סדיר עם פקידי הסעד... להוציא ילדים כדי לעמוד במכסות... ברור לך, שאם הפנימיות האלה לא יהיו מלאות, פשוט ייסגרו...".

התחקירנית: תלונות של הילדים, בעיקר הקטנים בני ה-8, לא פסקו... הם סיפרו על שיטת טיפול הקרויה "אחיזות אולדינג", שהמדריכים במקום מבצעים כשהם רוצים להרגיע את הילדים...

ילד בפנימיית "בית טף":  "...הם מפילים אותך על הרצפה... עכשיו... ואיזה מדריכה כאילו ענקית... ואתה איזה ילד קטן כזה... והיא שוכבת עליך...".

התחקירנית: אתה מפחד מזה?

ילד בפנימיית "בית טף":  כן.

התחקירנית: מה... תספר לי מה אתה מרגיש...

ילד בפנימיית "בית טף":  אני מרגיש שזה לא נותן לי לנשום... ואפשר גם למות מזה....

ילדה במוסד "מסילה" לנערות בסיכון: "...נגיד אנחנו נכנסות לעונש... לחדר הבטוח... זה אירוע פיזי שתופסים אותי 2 או 3 מדריכים...  על הבטן אני שוכבת... וחדר אטום שאין בו, לא שירותים, לא כלום... חדר עם 4 קירות לבנות, מיטה מחוברת למיטה עם ברזלים, וזהו... הכל אטום שם... זה כמו בית משוגעים...

יעקב (יקי) בן יששכר - משרד הבריאות טוען ש-300 אנשים התאבדו במדינת ישראל רק בשנת 2006, מהם 200 גברים... 200 גברים שהתאבדו כתוצאה מגירושין ואי עמידה בעומס... 

יעקב (יקי) בן יששכר - החלטתי יחד עם חברים נוספים, להקים עמותה שעושה לילות כימים למען ילדים אחרים, הקמנו לובי על עניינם של זכויות של ילדים... עלייה של מעצר ילדים... המעורבות שלנו גורמת לפקידי הסעד לעשות 10 צעדים אחורה... כי הם יודעים שאנחנו מקצועיים ואנחנו לא מוותרים... אנחנו מצלמים, אנחנו מתעדים...

יעקב (יקי) בן יששכר (מסביר לוועדה) - הילדים האלה, מוטרדים מינית במקומות האלה... הילדים האלה, לעולם לעולם לא יצליחו לשרת בצבא.... 

קריינית בתכנית תחקיר בטלוויזיה - יש לא מעט מקרים בהם המשפחה טוענת לפזיזות מצד שירותי הרווחה וניתוק הילדים מהסביבה הטבעית שלהם, מבלי לשקול קודם חלופות אחרות... 
יעקב (יקי) בן יששכר - הנושאים שאנחנו חייבים בהליכי חקיקה, להעביר החלטות וחוקים, שבהם, לעובדים הסוציאליים לא יהיה כוח... ולפסיכיאטרים לא יהיה כוח... ופה אנחנו נצליח בסופו של דבר לדאוג לילדים...

באדיבות:
"עמותת מגן לזכויות אנוש" (האתר)
"עמותת מגין לזכויות אנוש" (יוטיוב)




קישורים:







אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה