יום שני, 29 ביולי 2013

קארן הודס


קארן הודס (Karen Hudes) - כלכלנית ועורכת דין, שעבדה בבנק העולמי במשך 20 שנה, חושפת שחיתויות בינלאומיות... להלן הקישור לסרטונים הרבים ביוטיוב בהם היא מדברת על הכל

לנוחיותכם, הבאתי תרגום לעברית של אחד מראיונותיה הרבים המוצג בסרטון הרצ"ב:



תרגום הסרטון לעברית (באמצעות תרגומון אוטומטי:


המראיין: שלום, אני גרג הארט, דוט קום... איתנו היום כלב השמירה של ארה"ב... חדש לגמרי... אורחת ששמה הוא קארן הודס, והיא עו"ד והיא אופה... תודה לך קארן שהצטרפת אלינו היום...

קארן הודס: תודה שהזמנת אותי... אני לא יכולה להיות יותר מאושרת מלהיות בתכנית שלך... 


המראיין: בתקופה שעבדת בבנק הבינלאומי בחלק הטוב יותר של 20 שנים, שאת עורכת דין מיומנת... מזוהה עם בי"ס  גבוה קיסוס מהליגה של ייל... עבדת עבור הבנק העולמי, כעורכת דין ובנקאית, ואת התרעת בתוך הבנק הבינלאומי לא פעם אחת אלא מספר פעמים... כי קרשנדו היום  גדול, קיבל כמעט מליארד דולארים שאת יודעת עדיין נעשתה עבירת הונאה בבנק העולמי אינדונזיה... בשביל זה קיבלת תעודה ורודה בשנת 2009... מזל טוב יקירתי...

קארן הודס: תודה לך 






המראיין: הזמנתי אותך לראיון ואמרתי לך שאני רוצה לראיין אותך על מה שאת יודעת... הדברים הם בלאגן שאנחנו יכולים לתקן את זה... ואת אמרת שאת יודעת שכולם יודעים מה קורה לנו עם בני האדם בעולם, עם האוויר... אנו יודעים זה הפושעים... שאר העולם מסתכל על מערך המילואים ועל הבנקאות הפדלרלית שלנו, ואיך ארה"ב פועלת והעולם הגלובלי של האוצר...

 קארן הודסהנשיא וילסון שנמכר במורד הזרם ארצות הברית הוא באמת התחרט על כך...  זוג שניסה לסדר את העניינים של הנשיא, בסופו של דבר התנקשו בחייהם... אחד היה קנדי. והשני היה אברהם לינקולן... הנשיא הנוכחי, ברק אובמה מנסה קשה מאד לעשות את מה שהוא יכול לעשות, אך כדי לעשות את זה אפשרי עבור אלה מאיתנו... הוא רק פיטר את החתיכים האלה שהוא לא רוצה למצוא עצמו נורה... אז הוא זורק את זה עלינו שנעשה עבודה טובה... הייתי במגע עם חמישים מושלים, מועצת המושל המיוחד דרה'שה (there'sa) אשר זכתה יורשת המאמן הוא מושל מרטין אומאלי ואני כתבתי לבחורים האלה שאני יכולה לראות, שאנחנו לא הולכים לגרום למדינה שלנו להיסחף במורד הזרם הישן...  אתה הולך לעשות את העבודה שלך ואתה יודע שזה לא דבר קל לעשות, יש די אנשים מסוכנים שנכנסו עמוק למים החמים כדי לעמוד מול הבריונים והנוכלים האלה...

אתה לא חייב לסמוך רק הדברים שאני חושפת... עפ"י מחקר שביצע המכון הפדארלי לטכנולוגיה, עפ"י הנתונים שלהם, בבעלותו כל התאגידים בעולם... 43,000 מהם, והם חשפו, כי יש קבוצה של בריונים שקנו את החברות הללו והם שולטים בהם מאחורי הקלעים... זה סוד אך אתה יכול לקרוא על זה בעיתונות... על העלות שקיבלו בתקשורת... הסיפורים שאנשים שומעים כל יום בחדשות, זה מה שהחברות האלה לא רוצים שידעו מהיא המציאות, והרבה אנשים בעניין הזה... בסקר האחרון שנערך בנושא הזה, נבדק האמון של העם האמריקאי באמצעי התקשורת שלו, ויותר מהרוב יודע שהם משקרים באופן שיטתי, כדי שהחתיכים בכל מקרה לחזור אל הפדרל ריזרב בבנק להסדרים בינלאומיים...
קבוצה זו עושה יד אחת עם הנוכלים האלה, קניון הישועים, שהביאו את בנק אמריקה לעשות עסקאות חשאיות קטנות כדי לנסות חלק טוקיו את העושר של העולם,
ובינתיים, כולנו אוהבים את המדינות בעולם יודעים שזה גם קורה ואנחנו כבר עובדים יחד ולאחר מכן כותבים כל השגרירים של 5 השנים האחרונות מאז שפוטרתי באופן בלתי חוקי...
אני הייתי רק אם הם ידעו שאני מספרת להם את האמת, ואמרתי שאתם יכולים לברוח עם קבוצה זו there'sa של בנק עולמי עוולות ממדינות שונות ואחד במיוחד שאתה חושבים, הם יהיו סקוטי שתיים מאיתנו כבר כותבים לפשע בבריטניה... והפרלמנט בבריטניה פרסם ב- 28 ביולי רק הצהרות...
אמרתי, חבר'ה בסדר, תפעלו בכל פעם שזה הזמן, תהיו רציניים ותגידו לבריונים ולנוכלים האלה אם הם ירו, ואיילין קונו אמר הפרלמנט בבריטניה מעדיף לעשות את העבודה שלו...

המראיין: כולם שם למעלה יקראו מה שאמרת על הפיטורים שלך בטלויזיה, בראיון אתמול... במאפיין שאת אומרת את שאר העולם אבל לא רוצה לחיות תחת העול הזה... עד ריזרב מערכת האוצר, הפד , הם רוצים להיפטר מהדולר הם היו עושים אם דיסאינפלציה ומערב הרבה אנשים מדברים עליו, הוא במרד זה ובמצרים מונע בחלקה עם כל זה אינפלציה ואנו מייצאים אינפלצייה בעולם וממשלות אומרות שורה למרות של הדולר...
אנחנו לא יודעים אם אנחנו צריכים יותר בדולר אלה אנו נשתמש במטבע אחר... מטבע זהב מגובות קצת, את יודעת שאני מתכוון להונגרי, חייבים להיפטר מהאירו כביכול והם משתמשים בהנפקה שלהם... מטבע כדי שנוכל לקבל את הדרך לברוח מהאינפלציה... 
האם את אומרת להתרחק מהדולר בקנה מידה גדול?

 קארן הודסמה שאני אומרת, שאנחנו לא צריכים לחכות לאף אחד כדי לפטר את הפד או את הבנק להסדרים בינלאומיים... פשוט כי כל הבנקאים המרכזיים הם חלק מזה מועדון גדול בשוויץ מה פשוט שאנחנו צריכים לעשות הוא להשתמש בבחירה שלנו של מדינה, חלק מהם כבר החל להכיר בכסף וזהב כמתכות היקרות כמטבע... יש ברשותי להציג ביום זה צריך לעשות את זה




הרשומה בכתיבה




אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה