יום שבת, 29 ביוני 2013

משה כהן - קורבן אומלל שחוסל בידי "תעשיית הרצח"... נחשף ע"י תמר הופמן

משה כהן, הוא חסר כל... אין לו פרופיל בפייסבוק ולא בקפה דה מארקר, והוא גם לא מצייץ בטוויטר... בעיקר אין לו גם שיניים... נכון, מעולם לא ראיתי אותו... אבל כשקראתי את הסטטוס בפייסבוק, שכתבה תמר הופמן, היה ברור לי, כי משה הוא אחד הקורבנות של "תעשיית הרצח"... כמוני!... רק שאותו הצליחו לחסל ולזרוק לרחוב... ואני הייתי קצת יותר חכמה וניצלתי... 
תמר מציירת את משה כאדם בעל שכל... אך בפשע השטני הזה אין מקום לשכל, רחובות תל אביב מלאים בקורבנות בעלי שכל ומשפחה, שניתקה אתם קשר... והם בודדים ועזובים ואיש לא מתעניין בשכל שלהם... רק שוטרים וחוקרים פרטיים נאצים, ממשיכים להטריד אותם ולעשות כסף על חשבון נפשם המעונה, כשהם משתמשים לביצוע הפשע הזה בתעודת השוטר המסריחה שלהם... 
קורבן שסומן הופך להיות שקוף... וכולם מתגייסים לחסל אותו בעבור כסף... הוא הופך להיות חסר כל ערך... וכך גם שכלו ותעודותיו שרכש בחייו, לא נחשבים... כל זכויותיו כאדם נרמסים עד דק, וכל צעקה תושתק... הוא מחוסל!...

יכולתי היום להיות במצבו של משה... זו אחת משיטות החיסול השטניות של "תעשיית הרצח"... הפיכת בני אדם להומלסים שקופים... עד שהם מוצאים עצמם יום אחד מתים... והמשטרה שאחראית למותם באופן אקטיבי, משחררת הודעה שטנית, כי הומלס אלמוני נמצא מת ברחוב... כך נמחקים אנשים, שהיו להם חלומות ומשפחה, כאילו לא היו... ואז בעלי ההון שמימנו את חיסולם, חולבים את רכושם שהוסתר מידיעתם.... והארץ נוע תנוע...
אני מודה כל יום לאלוהים, שמכוון אותי לפעול נכון, כדי להציל עצמי מכלייה... אך המאבק שלי לא תם עד אשר תיחשף "תעשיית הרצח" ותמוגר... וכל המשה'ים יחזרו אל בתיהם ואל משפחותיהם!... 

והשוטרים הרוצחים שיימח שמם וזכרם!


להלן צילום הפוסט המדבר בעד עצמו...


































שיהיה ברור, השוטרים שהטרידו את תמר ומשה, באו לבצע זיהוי של הקורבן... הם השתמשו בתעודת השוטר שבידם, כדי לבצע פשע בשליחות העבריינים שאחראים להפיכתו של משה כהן להומלס... 

ייתכן, כי אותם מטרידים, אינם שוטרים כלל, אלא חוקרים פרטיים עבריינים שהתחזו לשוטרים, והתעודה שהציגו מזויפת... אם זה המצב, אז שיהיה ברור... הפשע הזה בוצע בתיאום ושיתוף פעולה עם שוטרי ישראל העבריינים...

שימו לב... תמר מציינת:  "לאחר שביצעו את הזיהוי, מיד הגיע רכב ולקח אותם"... מסתבר, שהם לא היו בפעילות שגרתית, כי אם באו במיוחד כדי להטריד את שני האנשים התמימים האלה... לבצע זיהוי שלהם למטרות פשע!
וכמו בכל פשע... בסוף הפעילות הפלילית, מגיעה מכונית ולוקחת את מבצעי הפשע ומעלימה אותם מהשטח...  


ואצטט את תגובתה של תמר בצילום 2 מטה"...הם באו במיוחד, ואחריהם בא זה עם המכונית...",

העבריינים השתמשו בביטוי: "נוהל של בדיקה אקראית" אך אין בין ההטרדה שהם ביצעו והנוהל דבר וחצי דבר...  אני משוכנעת שמשה כהן האומלל מכיר את הנוהל הזה, בהיותו מוטרד כך לפחות פעם אחת ביום...  

פנייתי אל משטרת ישראל באמצעות הדף הרשמי של המשטרה, וביקשתי לדעת מה אומר אותו נוהל של בדיקה אקראית ... אך אני לא מצפה לתשובה... שכן, אני יודעת כי השתיקה היא אמצעי הגנה בידי העבריינים במדים... אם מישהו מכם יודע מה אומר הנוהל הזה... מוזמן לשתף כאן... 


לו תמר הייתה רושמת את הפרטים שהופיעו בתעודה... אגב, זו זכותו של כל אזרח... ומגישה תלונה למח"ש (למחלקת חקירות שוטרים) בגין הטרדת שווא... תלונתה הייתה מושתקת... כולם במח"ש אוכלים מידי הפשע הזה...

לפוסט הזה התלוו תגובות... להלן 3 צילומים, המכילים את רוב התגובות...

צילום 1






































ניסים נהר דעא, גם הוא כמוני, לא מכיר את משה, אבל הוא מקשר אותו עם אדם שהכיר בעבר... בתגובתו לעיל הוא כותב כך:
"...הכרתי ביפו אדם שדומה לאיש שאת מתארת... לא זוכר את שמו... הייתה לו חנות ספרים יד שנייה... בבן גמליאל... מבורדקת לחלוטין... הייתי נכנס אליו מפעם לפעם לשמוע סיפורים שלו... הוא הראה לי תעודות מקור מראשית המדינה, שהיורשים לא ידעו להעריך וזרקו... היו לי אצלו מספר רכישות מוצלחות... אך בעיקר, הספורים שלו...".
אני נוטה להאמין שניסים לא טעה... וכי מדובר באדם שהיה לו עסק והוא התדרדר לאשפתות... אני מכירה דרי רחוב רבים, שהם בעלי רכוש, אך דורדרו לרחוב ע"י "תעשיית הרצח"... לאחר שהקורבן מחוסל, חולבים ממנו את רכושו...

תמר ציינה בפוסט שלה, שמשה הולך בלילה לישון אצל אחיו...
זו פנייתי אלייך תמר, בפעם הבאה שתפגשי אותו, צלמי אותו ותעבירי אלי את תמונתו לפרסמה ברשומה זו... חשיפה מצילה חיים... כ"כ, תבדקי את כתובתו, ו/או מס' נייד... אני מניחה שיהיו מי שירצו לסייע לו, וגם לאחיו, אשר מן הסתם, גם מצבו קשה מאוד...

צילום 2






צילום 3






























אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה