יום שבת, 1 ביוני 2013

מעקבים, תקיפה והטרדה - רכב 91-348-04

ביום ראשון, 9.6.2013 - ישבתי בקפה סיטי בפלורנטין ת"א... ובערב, עשיתי דרכי הביתה... צעדתי ברגל מרח' פלורנטין לרח' העליה, וברח' העלייה צעדתי צפונה לכיוון רח' אלנבי,  אל תחנת האוטובוסים "דן" הממוקמת ברח' אלנבי פינת יהודה הלוי, בדיוק מול הכניסה לסופר AM-PM... כדי לקחת אוטובוס לכיוון צפון ת"א... אל ביתי.

כשצעדתי לאורך רחוב העליה, זיהיתי
עוקבים מופעלים נגדי... בכל פעם שעוקב בא מולי, התכופפתי כאילו לשרוך את שרוכי מגפיי... וכך שרכתי לפחות 4 פעמים... 


בהגיעי לתחנה האוטובוסים... התיישבתי על ספסל הממוקם צמוד לתחנה, סרקתי בעיניי את סביבתי, כפי שאני עושה מאז חשפתי את המעקבים אחריי...

מימיניבמרחק כ-5 מטר, ניצב בחור בעל חזות של ערבי, לבוש מכנסי ג'ינס וחולצת טריקו כהה... ונראה ממתין לפגישה, לא לאוטובוס... למרות זאת, הוא עורר את חשדי.
משמאלי, במרחק כ-8 מטר, חנה רכב אפור משופשף מס': 91-348-04, כשחלקו הימני על המדרכה... בדיעבד התברר, כי נהג הרכב שישב כל העת בתוך הרכב, עסק בפעילות פלילית נגדי...

כיצד מתבצע מעקב אחר נעקב העולה לתחבורה ציבורית:
לנעקב מוצמד עוקב, העולה יחד אתו לתחבורה הציבורית... לאחר מכן, תלוי בנסיבות, או שהעוקב ממשיך בנסיעה עם הנעקב עד ליעדו הסופי, או שהוא יורד בדרך ועוקב אחר מחליפו... 
פעמים רבות, מופעל נהג הרכב הציבורי כעוקב נגד נוסע נעקב...

ובחזרה לאירוע
האוטובוס הגיע ונעצר לפניי, אך המשכתי לעמוד במקומי, תוך שאני עוקבת אחר התנהגותו של הבחור התמים בעל חזות של ערבי, שעמד במרחק משמעותי מהתחנה... הבחור דילג בזריזות לעבר דלת האוטובוס הפתוחה, ונכנס מבלי שהביט לעברי...

עוקבים נדרשים להביט בפני הנעקבים כדי לאמת את זהותם...

מאחר והבחור נכנס מבלי להביט לעברי, החלטתי לנסות ולהיכנס אחריו... ואז לפתע כופף הבחור את ראשו מעבר לכתפו כשהוא מתאמץ לפזול אחורה לעברי באופן שלא אבחין בכך... מיד ירדתי מהאוטובוס וחזרתי להתיישב על הספסל להמתין לאוטובוס הבא...

לפתע יצא מתוך הרכב, שחנה במרחק כ-8 מ' מהתחנה, בחור אחוז תזזית והחל לצעוד לעברי ולצרוח עלי: "...למה ירדת מהאוטובוס!... אה?!... למה ירדת מהאוטובוס!... אני שואל אותך!... תעני לי!... למה ירדת מהאוטובוס!.. יש לי 100 שקל לתת לך... קחי!... אני יודע שאין לך!... אז קחי 100 שקל!... תגידי לי למה ירדת מהאוטובוס!... תגידי לי!...".

לציין, כי מעולם לא ראיתי את היצור הזה קודם לכןגובהו ממוצע, רזה מאוד, פניו מכוסות חתחתים, ועל ראשו כובע טמבל שכיסה את מצחו... למי שלא יודע, כובע המכסה את המצח, משמש להסתרת מכשיר הקלטה... 

כ"כ, למי שלא יודע, בעת שעוקב מבצע פעילות בשטח, מצוי מפעילו בקרבת מקום וצופה בפעילות כדי לוודא שהעיקוב בוצע כנדרש... בתוך מכונית או במקום מוסתר אחר בקרבת מקום... 

וכך מצאתי עצמי מותקפת ע"י אדם שאין לי מושג ירוק מי הוא... צעקתי עליו חזרה:

"... לך ממני... תעוף ממני... לאימא שלך הזונה תתן את ה- 100 שקל... תעוף מפה אני אומרת לך!...", אך הוא הגביר את הלחץ עלי... עד שנאלצתי לקום מהספסל ולהתרחק מהתחנה...
כך אני מוצאת עצמי כמעט כל יום מותקפת ע"י אנשים שאני לא מכירה... וכולם פועלים בדיוק באותה שיטה... יוצרים מריבה יש מאיין... ותמיד אני נאלצת לספוג ולברוח... ואם אני מתעקשת לא לברוח אני חוטפת אלימות פיזית... 
חשוב לי לציין, כי כך היא שגרת חייהם של כל קורבנות "תעשיית הרצח"... 

כל העת עמדו בפתח הסופר AM-PM עובדי המקום והמאבטח... איש מהם לא ניגש אל הבחור וביקש ממנו שיניח לי... הם היו חלק מהפשע הזה... והיה להם תפקיד בתקיפה הזו נגדי... 
בכל תקיפה יזומה משתתף קהל מוזמן, כביכול אקראי, וכל אחד בקהל הזה הוא חלק מהתקיפה... תפקידו לשמש עד נגד הקורבן ככל שיתבקש לשקר... ללא נקיפת מצפון קלה יקבור את קורבן "תעשיית הרצח" במכלאות לחולי נפש בעבור בצע כסף...

לאחר שהתרחקתי מהתחנה, הבן זונה צעק עלי עוד קצת, ואז עזב ונכנס לרכב שלו... אז הוצאתי דף ועט ורשמתי את מספר הרכב...

הוא ראה שאני רושמת את מספר הרכב שלו, ושוב יצא, כשבידו אחז מה שאמור להיות תעודת זהות, תוך שהוא מושיט ידו קדימה, צעד לעברי אחוז תזזית וצרח עלי: "...קחי!... את רוצה לרשום!?... קחי תרשמי!... קחי תעודת זהות.. תרשמי את הפרטים שלי!... אני באתי אליך בטוב!... את רוצה לרשום מספר רכב?!... אז קחי תעודת זהות... תרשמי מה שאת רוצה!...".
חשתי ממש מאוימת, וצעקתי עליו: "...לך ממני ...תסתלק ממני ...בן זונה... אני לא מכירה אותך ואל תתקרב אלי...". 
מיותר לומר, כי איש מעובדי הסופ AM-PM שעמדו בכניסה וצפו בנו, לא צייץ לסלק אותו מעלי... ניגשתי אליהם ונעמדתי ליד המאבטח גדל הגוף, להגן על עצמי... הבן זונה הזה בא אחריי לשם... כשהוא לא מפסיק לצעוק עלי...

בשלב מסוים, הוא פנה אל המאבטח של הסופר AM:PM שעמד וצפה בנו ואמר לו: "...ראית איך היא צעקה עלי?... אתה עד שהיא צעקה עלי... אתה עד, שהיא אמרה לי, מה אתה רוצה ממני... אתה עד, שהיא צעקה עלי, תסתלק ממני... אתה עד..." - אז ניצלתי את הדיון הסוער הזה וחזרתי לתחנת האוטובוסים...

האוטובוס הגיע.
התקרבתי לדלת הפתוחה כדי לעלות, ואז לפתע הבחנתי בבחורה צעירה בהירת שיער, שחוצה בריצה את הכביש, מהמדרכה ממול, כביכול, להספיק לתפוס את האוטובוס, ותוך כדי, הישירה לעברי מבט מחייך, כאילו רצה אלי...
מיד צעדתי לאחור, ופיניתי לה מקום מרווח להיכנס לאוטובוס לפניי... אך היא עקפה אותי ונעמדה מאחוריי... הבנתי, שהיא מבצעת מעקב אחריי... ולשם כך היה חשוב לה להיכנס אחריי, לוודא שנכנסתי לאוטובוס... אז פניתי שמאלה והלכתי שוב להתיישב על הספסל.
הזונה סובבה ראשה אחריי בעת שהתיישבתי על הספסל, כשעל פניה אכזבה... לבסוף עלתה לאוטובוס ואני נותרתי לחכות לאוטובוס הבא..

כעבור כמה דקות הגיע האוטובוס, שהיה אמור לעצור בתחנה, אך בהגיעו למרחק שהיה אמור לבצע סטייה לכיוון המדרכה, הוא המשיך בנסיעה... אז סימנתי לנהג לעצור, ובשנייה האחרונה סטה הנהג לכיוון התחנה ועליתי... מיד כשעליתי הבנתי שנפלתי בפח... 

בתוך האוטובוס בחלק האחורי, ישבו מספר אנשים בתפזורת... היה ברור שהם נוסעים פקטיבים... זה נראה די מוזר שכולם מרוכזים בסוף האוטובוס... כמו מומיות... בכוונה נעמדתי מאחורי הנהג בעת ששילמתי... הנהג היה אמור להחזיר לי עודף... אך המכשיר שמשמש לכסף קטן, שבכל האוטובוסים הוא מונח ליד ההגה, באוטובוס הזה הוא לא היה...
ואז הנהג התכופף עם כל גופו עד רצפת האוטובוס ושלף משם את המכשיר הזה, כאשר תוך כדי התכופפו הוא סובב את ראשו לאחור והביט בפניי... אכלתי אותה... הנהג הרים את מכשיר הכסף הקטן הניח לידו ושלף ממנו עודף עבורי... 

כשבדקתי את הכרטיס גיליתי, כי למרות שעליתי בתחנת אלנבי פינת בן יהודה, מופיע בכרטיס שעליתי בתחנת רדינג...

להלן פרטי כרטיס הנסיעה "נאמן למקור":




                                                     











אין לי ספק, כי איש לא יציע לי לגשת למשטרה להגיש תלונה נגד התוקף... ובוודאי אף אחד לא מאמין, שהמשטרה תחקור את פשר ההטרדות והמעקבים המלווים אותי 24 שעות ביממה, ובוודאי לא את המניע לכך ומי מממן את הפשע הזה ולמה... כי כל אחד יודע וגם אני... כי המשטרה  אוכלת מידי הפשע הזה... וזו הסיבה שחיי כמו גם חיי כל קורבנות "תעשיית הרצח" הפקר...

**********

הצטרפו לדף המאבק שפתחתי בפייסבוק נגד "תעשיית הרצח"



**********


אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה