יום חמישי, 16 במאי 2013

דצמבר 2012 - מרס 2013 - מעקב אחר פרופיל זדוני: מלי זבדזקי סימור, שנשתל לי בפייסבוק ופעל נגדי

ר ק ע

חלק מהפעילות הפלילית המופעלת נגד כל קורבן של "תעשיית הרצח" מתבצעת גם ברשת... בהיותי אחת הקורבנות של פשע שטני זה, נשתלים בכל פרופיל, בלוג קבוצה ודף שאני פותחת, בכל הרשתות, פרופילים זדוניים, ע"י החוקרים הפרטיים העוסקים בחיסולי.
ברשומה זו אני חושפת פעילות של כמה פרופילים זדוניים... בעיקר שימו לב לפרופיל: מלי זבזדקי סימור... שגנב זהות של עסק המתמחה באימון זוגות במשבר...  להשתמש בו כדי להגיע אל אנשים במצוקה...

דצמבר 2012 

קיבלתי הצעת חברות מאחת בשם: מלי זבדזקי סימור, שזה הקישור לפרופיל שלה.

להלן צילום הפרופיל של מלי זבדזקי סימור. 
שימו לב,
תמונת הפרופיל  היא צילום של תמונה מתוך תעודת זהות... והמחשבה הראשונה שעלתה לי בראש, היא, שזו תעודת זהות גנובה, שעבריינים עושים בה שימוש למטרות פשע... 
החלטתי לחקור... 



פרטים נוספים בולטים בפרופיל: 
  1. מלי מציינת כי היא עובדת בחברת אימון לזוגיות אחרת, וגם מצרפת קישור לדף העסק שבו כביכול היא עובדת.
  2. מלי גם מציינת, כי למדה באוניברסיטת תל אביב.... ומתגוררת בחיפה....
מידע תמים לכאורה... אך על פניו מחשיד...
כאן אציין, כי במהלך שנות חקירותיי הרבות, אותן הקדשתי לחקירת "תעשיית הרצח", התברר לי, כי גופים העוסקים באימון זוגות ויחידים, משמשים לגיוס אנשים במצוקה, להפעילם נגד הקורבנות.

אישרתי את החברות... ואז כצפוי, מיד לאחר אישורי, לייקה מלי לאחד הפרסומים שלי וגם שיתפה תמונה שלי... זה לשם יצירת פעילות משותפת, שכמובן אחריה יגיע העניין... 
להלן ההתראה על שיתוף התמונה:

ואכן, מיד לאחר מכן, פרסמה מלי על הקיר שלי את ההודעה הזו: 
"...מלכה שלום, שמחה להיות חברה שלך, את באמת גרה בדרום סודן? כל טוב...".

רעדתי בכל גופי... ידעתי על המזימה שנרקמה נגדי... והבנתי שהפרופיל הזה קשור למזימה הזו... צילמתי את ההודעה... ומיד מחקתי אותה מהקיר... ומחקתי את החברות עם הפרופיל הזה...  
להלן צילום ההודעה כפי שצילמתי:
לקשור אותי למדינת סודן?... זה הרי הזוי איך שלא מסתכלים על זה, אבל בפשע הזה, אין דבר כזה שאין דבר כזה... ומיד פתחתי בבדיקת הפרופיל... 
בבדיקה גיליתי שמקום העבודה המצוין בו, הוא אימון לזוגיות... והיה מצורף קישור למקום העבודה הזה... פתחתי את הקישור, והתברר לי, כי מדובר בדף רציני, המנוהל ע"י בחור בשם אריק גינת... אשר מתגורר בראשון לציון... וכזכור, מלי ציינה שהיא מתגוררת בחיפה... 
להלן צילום של הקישור הפתוח: 


סקרתי את הדף ולא מצאתי כל אזכור לאותה גברת מלי זבדזקי סימור... אז פניתי אל אריק גינת באמצעות תיבת הדאר וניסיתי לברר אתו, אם באופן עקרוני הוא נעזר במאמנים מאזור הצפון... מבלי להזכיר את השם מלי... רצ"ב להלן ההתכתבות בינינו המדברת בעד עצמה:


לאחר שהתברר לי, כי אותה גברת מלי זבדזקי סימור, לא קשורה לדף שהתהדרה בו כמקום עבודתה... פניתי אליה במכתב בוטה במיוחד.... כיניתי אותה "שרמוטה", "זונה" ו"רוצחת"... ולהלן צילמתי את חליפת ההודעות בינינו:


שימו לב, כיצד מלי זבדזקי סימון, הגיבה לדברים הקשים שהטחתי בה:
  • בפתיח, היא מברכת אותי כאילו לא קיללתי אותה... והיא אף שואלת לשלומי... אח"כ היא משתפת אותי במידע אישי, וחולקת איתי את המידע, כי שמה הוא כשמי... תוך התעלמות מוחלטת מקללותיי הבוטות כלפיה... כאילו היינו חברות...
  • לאחר מכן, מגיע שלב ההיתממות: "...אין לי מושג על מה את מדברת ועל מי את מדברת...". כל סייען בפשע הזה מכיר את שיטת ההיתממות בכל פעם שנתפס על חם...  
  • ומכאן ברור, שאם מלי לא יודעת על מה אני מדברת... משמע, שאני מדברת מתוך התקף פסיכוטי... 
  • ההיתממות כמו גם הכפשה במחלות נפש, הן שיטות ידועות לעשיית דה לגיטימציה ע"י "תעשיית הרצח"... 
  • הכפשת קורבן במחלות נפש, היא אחת משיטות החיסול השטניות, המופעלת ע"י פסיכיאטרים מושחתים המחסלים במחי קולמוס את קורבנות "תעשיית הרצח" בעבוד בצע כסף... 
  • אציין, כי אני מאכילה את חתולי החצר... ובכל פעם שאני עושה זאת, עובר מישהו עם כלב משוחרר שתוקף אותנו... בד"כ אני שותקת, אך כאשר אני מחליטה לדרוש מבעל הכלב שייקח את כלבו, אני חוטפת צעקות: "...מה את צועקת! ...את חולת נפש! ...לכי לקחת כדורים! ...משוגעת! ...לכי להתאשפז!..." - כך שלא התרגשתי ממתקפת הפסיכיאטריה של הפרופיל מלי זבדזקי סימור... ציפיתי למתקפה הזאת, זו שגרת חייו של כל קורבן "תעשיית הרצח"...
  • לאחר שמלי תקפה אותי, היא עברה לשלב הסטת הפוקוס ממני אליה: "...עברתי מספיק אסונות בחיי..." ...שארחם עליה... מאז ומתמיד, בכל פעם שהתלוננתי על קושי... כאב, הצקה, עוול, או כל דבר אחר, תמיד התגובה הייתה שזה קורה גם לאחרים...
  • ואז מגיע שלב הנפגעות האינפנטילית: "...באיזה זכות את פונה אלי בבוטות שכזו... על סמך מה את מדביקה לי תוויות בלתי אנושיות כאלה?... זה תת רמה... תבדקי את עצמך..."
  • כמובן שלא עלה על דעתי להתייחס לדברים שכתבה... אבל בתוך בליל המילים שהיא שפכה היה משפט אחד שהכיל את הכל: "... במקום קללות אני שולחת לך המון הגנה, אהבה, חיבוק... מפני הרשע שקיים בעולם...",
  • הרשע, הוא דרך חייו של העומד מאחורי הפרופיל הזה... ואין מי שיודע את הרשע טוב ממנו...
כאמור, לכל אלה השבתי במילה אחת: זונה!
ואז מסתבר, היה מי שהתאכזב מתגובתי... שציפה לתגובה עסיסית מצידי... ומיד הגיב במונולוג המשך... בתקווה שיצליח הפעם לגרור אותי להגיב כמצופה... רצ"ב צילום המונולוג השני:
שימו לב, כיצד מתקיימים במונולוג הזה כל היסודות הבונים את המונולוג הראשון... אלא שהפעם כלל המונולוג גם מידע חשוב עבורי, שסייע לי לסגור מעגל, כמצוטט להלן:

"...את עובדת בזנות בדרום סודן??... 

האם את מיחסת לי מה שעסקת בו ואת עדיין עוסקת בו?????...".

רעדתי בכל גופי...הבנתי מיד איזו מזימה שטנית נרקמה נגדי... אך אילצתי עצמי להירגע ולפעול באופן רציונלי... ועניתי: "תודה על המידע"... 

ידעתי שכעת תבוא תגובה אגרסיבית... מניסיוני, בכל פעם שאני דוחקת אותם לקיר, הם יורים עלי באש חיה... וכך היה גם הפעם... 

להלן השתלשלות הדברים מכאן:

כאמור, בתאריך 19.12.2012 - השבתי לפרופיל מלי שבדזקי סימור: "תודה על המידע".

יומיים לאחר מכן, בתאריך 21.12.2012 - נוצר פרופיל חדש בפייסבוק של ערבי... להלן צילום פרופיל הערבי ביום היווצרו:


ברור, כי אותם גורמים עבריינים שמפעילים את הפרופיל, מלי זבדזקי סימור, עומדים גם מאחורי הפרופיל הזה של הערבי... 

יום לאחר שנוצר הפרופיל הזה של הערבי, בתאריך 22.12.2012, נחסמה בפני הגישה לתיבת ההודעות שלי, בפייסבוק... כמובן, שהדבר נעשה ע"י גורמים עבריינים בצוות פייסבוק, בעבור טובות הנאה...
להלן צילום האימייל ששלחתי לצוות פייסבוק בגין החבלה הזדונית הזו:

כשבועיים חלפו עד שהחבלה הזו תוקנה... ואז...


ינואר 2013

ברח' בן יהודה 79 ת"א, נפתחה חנות אוכל וציוד לבעלי חיים, שהייתי קונה בה עבור בעלי החיים שלי...  בחנות עבדה מוכרת בשם הודיה, וכך הכרתי אותה...    להלן צילום הפרופיל של הודיה בפייסבוק:





















באחד הפעמים, התגלגלה שיחה, וסיפרתי להודיה על ברכה קלצ'בסקי, שאגב, ברכה ומשפחתה גם הם קורבנות של "תעשיית הרצח", וציינתי, שברכה מטפלת בכ-12 כלבים ועוד מספר כפול של חתולים... ויש בדעתי לרכוש עבורה פעם בחודש אוכל לבעלי החיים שלה... 
מאחר ואין לי טלפון, הצעתי להודיה להוסיף אותי אל חבריה בפייסבוק, וכך יתאפשר לנו לתאם את המשלוח לברכה באמצעות תיבת ההודעת... בהמשך אף צירפתי את הודיה לקבוצה להצלת ברכה והחיות שהצילה... שפתחתי.

הודיה חיפשה את הפרופיל שלי באייפון שלה, לפי שמי... ולא מצאה... אך גילתה את דף המאבק שפתחתי בפייסבוק נגד "תעשיית הרצח"... היא לייקה לדף, והחלה לעיין בפרסומים, ומיד נשאבה לתוכם... ככל שקראה, עלה סומק על פניה ועיניה התכווצו בחיוך... היה ברור שהיא יותר מיודעת על הפשע הזה שאני חושפת...

הייתי צריכה כבר לחזור הביתה, אז הצעתי להודיה לעזור לה למצוא את הפרופיל שלי... היא שוב הקלידה את שמי, ועיינה בתוצאות החיפוש... לפתע היא הפתיעה אותי בשאלה: "...את גרה בסודן?...".  
חשתי שאני עומדת לקבל התקף לב... אמרתי לה: "...מה סודן?... איזה שאלה הזויה את שואלת?... את לא יודעת שאני גרה פה בשכנות?...
היא הפנתה אלי את האייפון והצביעה על הפרופיל שלי ואמרה לי: "...תראי, רשום לך, שאת גרה בסודן... בגלל זה לא מצאתי אותך...". 
רעדתי בכל גופי... זכרתי בבירור שציינתי כי מקום מגוריי הוא תל אביב... והבנתי, כי אלה שחדרו לפרופיל שלי ושינו את מקום מגוריי לסודן, קשורים לפרופיל הזדוני הקרוי מלי זבדזקי סימור, שפרסם על הקיר שלי את השאלה, אם אני גרה בסודן... והם יכולים לפעול בפרופיל שלי כרצונם... 
נחרדתי ואמרתי לעצמי בקול: "...הם רוצים לרצוח אותי ...הם רוצים לרצוח אותי...", לפתע, שמעתי את הודיה אומרת לי בטון מלגלג: "...אנחנו נשמור עלייך... אל תדאגי... הם לא ירצחו אותך... אל תדאגי...", חשבתי לעצמי, ככה זה, כאשר אתה קורבן של "תעשיית הרצח" כל אפס מרשה לעצמו ללעוג לך... לא השבתי לה... והלכתי...
להלן צילום חלון המידע"אודות" בפרופיל שלי, כפי צילמתי לפני שהחזרתי את המצב לקדמותו:


לאחר המתנה מכוונת של כחודש, המשכתי בחקירתי...

27 פברואר 2013


פניתי שוב אל אריק גינת, והפעם חשפתי את שם הפרופיל: מלי זבדזקי סימור...
לנלן צילום ההתכתבות בינינו המדברת בעד עצמה: 
להלן אצטט את תשובתו של אריק גינת:
"...לא, אני לא יודע מי זאת מלי זבדזקי סימור... נכנסתי לכרטיס שלה וראיתי כי היא רשמה שהיא עובדת אצלי או איתי... זה לא נכון כלל... שלחתי לה הודעה שתסיר את זה...".

המתנתי ועקבתי לראות מתי יסיר הפרופיל הזדוני, את הדף של אריק גינת מהקיר שלו...


מרס 2013

זוכרים את הפרופיל הערבי הנ"ל, שנוצר בתאריך 21.12.2012... ובכן, הגיע תורו להיכנס לתמונה... 
 בתאריך 5.3.2013, ביצעתי בדיקה שגרתית של הנרשמים לעדכונים שלי בפייסבוק, וגיליתי את פרופיל ערבי שנרשם לעדכונים שלי... זה היה הפרופיל שנוצר בתאריך 21.12.2012.
לציין, שלא קיבלתי כל התרעה על הירשמותו... כפי שאני מקבלת בכל פעם שעוקב נרשם לעדכונים שלי....
להלן רצ"ב צילום הפרופיל כפי שהופיע ברשימת העוקבים, ולאחר מכן חסמתי אותו.


להלן הקישור לפרופיל של הערבי הזה: ابو دنيا الصقر



רצ"ב להלן  קישור לרשימה חלקית של פרופילים זדוניים כהיי עור שחסמתי בפייסבוק... שנשתלו לי לצורך יצירת מצג שווא בנוגע לזהותי... 


עשרה ימים לאחר מכן, בתאריך 15.3.2013,  ביצעתי בדיקה בפרופיל של מלי זבדזקי סימור ועדיין לא הוסר ממנו הדף של אריק גינת...  

ואז למחרת, בתאריך 16.3.2013, פניתי שוב אל אריק גינת, רצ"ב צילום מהמשך ההתכתבות בינינו...


להלן התלאות עד שהפרופיל, מלי זבדזקי סימור, הסיר לבסוף את הדף העסקי של אריק גינת: 

בתאריך 27.2.2013
 - אריק מספר לי, כי שלח הודעה לפרופיל מלי זבדזקי סימור, וביקש שיסיר את הדף העסקי שלו... 
שבועיים חלפו ללא תגובה, וגם הדף לא הוסר.
רק בתאריך 14.3.2013, כעבור יותר משבועיים, קיבל אריק הודעה מהפרופיל, מלי זבדזקי סימור, שכתב לו, כי אינו יודע איך הדף העסקי של אריק עלה בפרופיל.... ואריק לא שאל עצמו למה עדיין הדף שלי מתנוסס בפרופיל הזה...
אריק נפל בפח שגם אני בעבר נפלתי... כאילו שהסדר הוא , קודם התשובה ואח"כ הניתוק... ולא ההיפך... 
וכצפוי, אריק קיבל תשובה... אך הדף לא הוסר...

שיטת התחמקות זו, מבית היוצר של "תעשיית הרצח", מופעלת על ידי כל זרועותיה, בעיקר השלטוניות... והיא נועדה למנוע ביצוע צעדים שיש בהם כדי לפגוע באינטרסים ובמטרות של הפשע השטני הזה... וכך עובדת השיטה:
שלב א' - התעלמות מוחלטת ...לא מגיבים כלל... בתקווה שהפונה יניח לפנייתו ולא יתעקש לקבל תשובה... שהיאוש והחוסר האמונה בהצלחת פנייתו תכניעו... והוא יוותר... 
שלב ב' - אם הפונה מתעקש... או שמהות הפנייה לא מאפשרת התעלמות... תצא תשובה לא מחייבת... שלא עוסקת בעיקר הפנייה... תופיע הבעת היתממות... ובעיקר, לא תהייה התנצלות...
שלב ג' - בסיום "הטיפול", דבר לא משתנה... במקרה זה, הדף לא הוסר... ואריק, בלי משים נותר רק עם תשובה מגוחכת... אילו לא הייתי מסבה תשומת לבו לכך שהדף עדיין לא הוסר... אריק לא היה בודק...הוא היה משוכנע שהפרופיל הבדוי, יסיר את הדף שלו... 

בתאריך 16.3.2013 הודעתי לאריק שהדף שלו עדיין לא הוסר... הוא הופתע ושוב שלח הודעה... לו לא הייתי מביאה לידיעתו, שהדף שלו עדיין לא הוסר... הוא לא היה עולה על זה... כי הוא סמך על הפרופיל הבדוי...

רק בתאריך 22.3.2013 - גיליתי שהדף של אריק הוסר מהפרופיל הבדוי הקרוי, מלי זבדזקי סימור.

שימו לב לשיטת הלשון החלקלקה:
הפרופיל הבדוי מספר לאריק, כי אינו יודע איך הדף שלו עלה... אבל המשיך לפרסם את הדף... אריק נפל בפח הזה... הוא לא תהה מדוע הפרופיל ממשיך לפרסם את הדף שלו... גם לאחר שהפרופיל גילה כי דף זר עלה אצלו... מסתבר שהתשובה החלקלקה שכנעה את אריק שהדף שלו יוסר... גם שלא נאמר לו כך.   

***********************

אני לא פונה למשטרה, כי אני יודעת, שאין לי משטרה... בהיותה עמוד השדרה של הפשע הזה... בלעדי שיתוף פעולה מצד שוטרים עבריינים, הפשע הזה לא היה יכול להתקיים... לכן, קורבנות "תעשיית הרצח" הם חסרי ישע...

                 ***********************
חשוב להבין איזה שימוש עושה "תעשיית הרצח" באתרים העוסקים באימון אישי, זוגי, משפחתי וכד'... באמצעות אתרים אלה, מגיעה "תעשיית הרצח" אל אנשים עם מצוקות בחיים... אנשים אלה הם טרף קל להשפיטם ולהפעילם למטרותיה... אך חמור מכך, "תעשיית הרצח" שאחד ממקורות הכנסותיה קשור בפשעי הרווחה והפסיכיאטרייה... מספקת למכלאות הרווחה והבריאות, קורבנות תמימים, אותם היא משיגה באתרים אלו... 

                ***********************






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה