יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

רפי רותם נבחר ע"י ועדה ציבורית לאביר איכות השלטון בקטגוריית חושפי שחיתויות לשנת 2014... מבקר המדינה, השופט בדימוס יוסף שפירא, ממשיך בדרכו הפלילית של קודמו, השופט בדימוס, מיכה לינדנשטראוס...לתת יד לחיסולו של עובד ציבור יקר זה....


בתאריך 22.9.2014 פרסמה התנועה לאיכות השלטון בפייסבוק, את שמות הנבחרים לקבל את אות אביר איכות השלטון, ביניהם רפי רותם... להלן ציטוט הפוסט שהתנועה פרסמה בעניינו של רותם:


השבוע הכריזה הועדה הציבורית על אבירי איכות השלטון לשנת 2014 ואביר איכות השלטון בקטגוריית חושפי השחיתות הוא רפי רותם, חוקר רשות המסים לשעבר.

הסיפור של רותם הוא סיפור שכל ישראלי שאכפת לו ממה שקורה כאן צריך להכיר - ונראה שאין מתאים ממנו כדי להבהיר לכולם מה מצבם של חושפי השחיתות בארץ - וגם כדי להזכיר לכולנו את אומץ הלב הבלתי-נדלה של אותם לוחמים בקו החזית במלחמה נגד השחיתות.

כל אחד מאיתנו חייב לשאול את עצמו איך קרה שמי שהיה קצין מודיעין ברשות המיסים, שתיקו האישי היה כולו רק המלצות ושבחים - הפך ביום אחד למוקצה, והגיע - ממש ככה - לרחוב. פתאום, התחילו לצוץ חוות דעת שליליות, תלונות במשטרה, העברות לתפקידים אחרים בשכר נמוך יותר ולבסוף - פיטורין. אז מה קרה? האם רותם פתאום ביום אחד הפך לעובד גרוע? או שפשוט רותם, בניגוד לאחרים, העז לדבר - ולהשמיע טענות בדבר שחיתות.

רותם מדבר על תופעות חמורות ביותר - הטבות למקורבים, קשרים אישיים שהשפיעו על קבלת ההחלטות ועוד. אפילו מבקר המדינה הוציא דו"ח חריף שבוסס על כמה מהמקרים שרותם חשף - אבל במקרים אחרים, הוא זכה להתעלמות במקרה הטוב. כל זה לא מנע מרותם להמשיך במאבקו לטיהור השחיתות - בעקביות ובנחישות שקשה לתאר.

המאבק של רפי רותם לא נגמר - הוא עדיין לא קיבל צו הגנה, המשפטים שלו עדיין מתנהלים, ורבות מטענותיו עוד לא נחקרו. נפגשנו עם מבקר המדינה בעניינו ואנחנו בקשר רציף איתו כדי לחפש דרכים חדשות לסייע לו - ועכשיו אנחנו גאים גם להעניק לו את אות אביר איכות השלטון כהוקרה על מאבקו הארוך, חסר הפשרות והעיקש בשחיתות. ומעל הכל, אנחנו מקווים שגם הציבור יתעורר ויבין עד כמה הנושא הזה קריטי - ושמלחמתם של חושפי השחיתות - היא המלחמה של כולנו.

בזכות אנשים כמו רפי רותם, יש סיכוי לשינוי. יש סיכוי למדינה טובה יותר ונקייה יותר ועל כך הוא ראוי לאות אביר איכות השלטון.



להלן ציטוט מתוך הכתבה בעניינו של רפי רותם:
רפי רותם, חושף השחיתויות ברשות המסים, יקבל מהתנועה לאיכות השלטון, את אות אביר איכות השלטון.

מבקר המדינה, יוסף שפירא, עדיין משתהה בפרסום הודעה פורמלית על כך שרותם היה זכאי להגנה כחושף שחיתות, ועדיין לא יושם הסדר הפיצוי שהוצע לרותם על-ידי החשכ"לית מיכל עבאדי-בויאנג'י. ‏
השנה עמד בראש הוועדה הציבורית בתנועה לאיכות השלטוןן, המשנה לנשיא בית המשפט העליון לשעבר, השופט מישאל חשין.
חברי הוועדה הם: רעיה שטראוס, העיתונאית מירב ארלוזורוב, ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם, השר לשעבר משה כחלון, ד"ר מרטין וייל ועו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון.

*******************
אני תוהה, כיצד הייתה נראית היום רשות המסים, ובעיקר, חייהם של חושפי השחיתויות ברשות המסים, רפי רותם ושוקי משעול... לו שימש השופט מישאל חשין בתפקיד מבקר המדינה... ועולה מסקנה אחת... המבקרים, לינדנשטראוס ושפירא, פועלים ממניעים פליליים תוך רמיסת החוק ברגל גסה, ועשיית תפקידם כלי רצח בידי גורמי פשע שחדרו למערכת השלטונית והציבורית במדינה..


בסרטון להלן, תחקיר "שומר מסך" בהנחיית אמנון לוי, בנושא, רצח המקור המודיעיני של רפי רותם שמספרו 270/2 - ממנו עולה שאלה מבהילה:
האם העולם התחתון חדר לתוך רשות המסים והוא קשור לגורמים בכירים שם?
שודר באוגוסט 2010 בערוץ 10

בסרטון להלן, תחקיר "מבט שני" בנושא, רצח המקור המודיעיני של רפי רותם שמספרו 270/2 - ממנו עולה שאלה מבהילה:
איך שוטרים מושחתים יכולים לטייח רצח מובהק וברור על פניו... כהתאבדות... ואין מי שבודק.
שודר ב-9.5.2013  בערוץ 1



2014

שנים רבות מדי מתעלל מבקר המדינה בחושפי השחיתויות ברשות המסים... מי מחזיק את מבקר המדינה בביצים... מי ומה מונעים ממנו לעשות עבודתו נאמנה!?

להלן מכתב ה-15 שממשיך להעלות אבק על שולחנו של מבקר המדינה, מאז פברואר 2007.






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה