יום חמישי, 25 באפריל 2013

העיתונאי, גידי וייץ, "הארץ", מראיין את עו"ד אלדד יניב, בקשר לעברו כקונסיליירי (מחסל) בשירותם של בעלי הון...

בתאריך 18.4.2012 התפרסמה כתבה בעיתון "הארץ", בה ראיין העיתונאי גידי וייץ את עו"ד אלדד יניב... שכותרתה:

בעתיד המאוד לא רחוק יכניסו אנשים לכלא על דברים שאני עשיתי



העיתונאי גידי וייץ, פותח את הרעיון בתיאור קווים לדמותו של עו"ד אלדד יניב:
"...הוא היה עורך דין מזן חדש, שעיקר מומחיותו בקשרים עם החזקים, במניפולציות תקשורתיות, בניהול קמפיינים אלימים, בהגשת תביעות ענק ובעצירת תחקירים על שחיתויות פוליטיות של שועים ורוזנים...".


עו"ד אלדד יניב:
"...נשכרתי ע"י עידן עופר לחסל את ג'קי אדרי..."

"...יש הון ויש שלטון... וצריך מישהו שיחבר ביניהם... ואני הייתי הכבל הזה.." 

להלן קטעים מתוך הראיון:

העיתונאי גידי וייץ:  איפה המצפון שלך היה באותה תקופה?... ביום שבו נניח, אתה משאיר חמישה חללים מאחוריך, אתה לא חוזר הביתה עם רגשות אשם?

עו"ד אלדד יניב: ביום שהייתי משאיר 4 חללים ולא הייתי מצליח להכניע את החלל החמישי, הייתי חוזר הביתה בדיכאון...

העיתונאי גידי וייץ:  לא היו מעצורים או שיקול דעת? 

עו"ד אלדד יניב: אין לך שיקול דעת... שיקול דעת זה היכולת שלך לבחור בין רע לטוב... 
אך כשאתה נמצא בחבורה כזאת... אתה חושב שהרע שאתה עושה הוא טוב, ורע זה רע, זה רע... 
אבל מי יגיד לך שזה רע?... 
כל אלה שמסביבך אומרים לך שזה טוב... כי הם רוצים לעשות בדיוק אותו דבר...


העיתונאי גידי וייץ: איך אתה מביט היום על הדמות שגילמת לפני כמה שנים... לא הבנת שיש אנשים שחושבים עליך דברים רעים מאוד?

עו"ד אלדד יניב: "...אני לא ידעתי... לא ידעתי, כי הסתובבתי עם  אנשים, שהעריצו מה שאני עושה... ששילמו לי הרבה כסף על מה שעשיתי... שעמדו בתור, כדי שאעשה את זה גם בעבורם...
כשהבנתי, שהגעתי הכי רחוק ממה שהייתי פעם... והכי רחוק ממה שהאנשים הכי קרובים לי בחיים יכולים לשאת... אני לא רוצה להדחיק את עברי... אני מתבונן בצורה הכי נוקבת, שיפוטית ואפילו הכי אכזרית, במה שהייתי...
ואני מתפלל, שבחיים לא אחזור לשם... כי היום אני יודע... 


שכשהייתי שם הייתי בן אדם מת!


                                             * * * * * * * * * * * * * * * * *
קוראים יקרים, 
רבים מכם נשאבו עמוק לתוך הפשע השטני הזה, בעיקר כסייענים של "תעשיית הרצח"... ואתם משוכנעים, כי אינכם עושים רע... 
הסבירו לכם שאתם מבצעים עבודת חקירות פרטית, שבכל העולם עושים אותו דבר, ושאם לא תעשו את זה אתם מישהו אחר יעשה את זה... והוא ירוויח... חבל... כך מעוותים לכם את שיקול הדעת...

אצטט בפניכם שוב חלק מווידויו של עו"ד אלדד יניב, בהתייחסו אל עצמו בתקופה שהיה עמוק בתוך הפשע הזה כקונסיליירי:
"...לא היה לי שיקול דעת... שיקול דעת זה היכולת שלך לבחור בין רע לטוב... וכשאתה נמצא בחבורה כזאת... אתה חושב שהרע שאתה עושה הוא טוב... אך רע זה רע, זה רע... אבל מי יגיד לך שזה רע?... כל אלה שמסביבך אומרים לך שזה טוב..."

יש כלי פשוט לבחינת שיקול הדעת:
דבר ראשון, להחליט "אני לא רובוט"... ואז תמיד לבדוק מדוע יש צורך שתבצע פעולה כל שהיא נגד מישהו... מיותר לומר, כי במסגרת עבודת חקירות פרטית לגיטימית, כל פעילות מכוונת להשגת מידע בלבד... אם נתבקשת לבצע מעשה נגד אדם, שיפגע בו בכל דרך שהיא, כל בר דעת מבין שאין לשתף פעולה... ולוותר בלב שלם על התמורה הכספית המפתה... 


זכרו... כסף שנוצר מסבלו של אחר, מביא קללה על בעליו...






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה