יום שני, 29 ביולי 2013

23.9.2013 - ליאורה רובינשטיין חברתי בפייסבוק חסמה אותי... האם יש לזה קשר לעברה במשטרה כסמויה?

להלן הקישור לפרופיל של ליאורה רובינשטיין בפייסבוק...
מי שיפתח את הקישור ודאי יקבל את הפרופיל של ליאורה, אך לא אני... למרות שליאורה ואני חברות בפייסבוק... אני אקבל את ההודעה: "מצטערים הדף לא זמין"...  

בתאריך 23.9.2013 בעקבות עיון אקראי ברשימת חבריי בפייסבוק, נדהמתי לגלות צללית ליד שמה של ליאורה... רצ"ב צילום הצללית כפי שהופיעה בין רשימת חבריי...


לרגע חשבתי אולי החליטה להסיר את תמונתה מסיבותיה... אבל כשניסיתי לפתוח את הקישור קיבלתי הודעה שיש באפשרותי אופציה אחת והיא למחוק את הפרופיל הזה מרשימת החברים שלי... 

חיפשתי אותה במנוע החיפוש של פייסבוק וגיליתי את ליאורה עם תמונת הפרופיל שלה, רצ"ב צילום תוצאות החיפוש:

כאשר ניסיתי להיכנס לפרופיל שלה, קיבלתי את ההודעה המצולמת להלן... והבנתי באופן ברור שהיא חסמה אותי.  


נדהמתי בלשון המעטה, הרי ליאורה ואני חצינו יחד בעברינו אותם צמתים, שנראה כי הותירו אצל ליאורה זיכרונות נעימים... ובנוסף, אנו חולקות נושא משותף:  "זכויות בעלי חיים"... לכן, תהיתי ביני לבין עצמי... למה?

ע ד כ ו ן

בתאריך 24.9.2013 - למחרת פרסום רשומה זו, התברר לי, כי ליאורה פתחה את החסימה... מבלי לנדב הסבר, מבלי להתנצל, אפילו לא ניפקה שקר קטן להצדיק את המעשה השפל הזה... שום דבר... אני כמובן לא מעוניינת בשום קשר עם אדם שמסוגל כך להשפיל אותי... והסרתי אותה מיד מרשימת חבריי...



*****************************

כדי שיובן מדוע התנהלותה זו ההזויה של ליאורה, מעוררת תמיהה גדולה, צילמתי את ההתכתבות שניהלנו בראשית חברותינו בפייסבוק, המדברת בעד עצמה והרצ"ב.

באפריל 2012, ליאורה שולחת לי חברות, אני מאשרת, לאחר מכן היא כותבת פוסט על הקיר שלי שבו היא מציעה שניפגש... בהקשר לכך אני פונה אליה באמצעות תיבת ההודעות כלהלן:

יובן, כי המעשה השפל המתואר לעיל, שליאורה ביצעה כלפיי, לא בוצע בחלל ריק... ליאורה הופעלה נגדי ע"י גורמים עבריינים העוסקים בחיסולי, בעבור בצע כסף, המתהדרים בתואר שוטרים וחוקרים פרטיים... ומתפרנסים מחיסול קורבנות חסרי ישע...


בקישור הזה, 3 בני זונות המתהדרים בתעודת שוטר, תועדו מטרידים קורבנות תמימים של "תעשיית הרצח"


מאז אני זוכרת את עצמי, אני חווה נטישות מוזרות מידי כולם... בילדותי, התקשיתי להכיל את מערכות היחסים ההזויים האלה... כאשר יום אחד חברים מבקשים את קירבתי באופן אובססיבי, ולמחרת ללא סיבה, נוטשים אותי...
במהלך 62 שנותיי, עברתי מסגרות חברתיות רבות... החלפתי דירות, שירות צבאי, מקומות עבודה , מוסדות השכלה, קורסים שונים, ומסגרות רבות אחרות... קשה שלא לתהות, כיצד הגעתי למצב בגילי המתקדם שאני מבודדת מכל אדם, חברים ומשפחה... בעיקר נוכח העובדה שאני אדם חברותי ללא תקנה.
היו תקופות, שהתפשרתי על רמת החברים, למרות שידעתי, כי לא אוכל ליהנות מחברתם...  רק שיהיה לי עם מי להחליף מילה בבדידותי...

היום, לאחר חקירה מעמיקה, התברר לי, כי אני ומשפחתי נשלטים ע"י פשע מאורגן שטני, העושה רווחים מהפעלת תעשיית רצח שטנית, המחסלת את קורבנותיה, בין היתר, ע"י הצגתם כחולי נפש...  לשם כך, מבודדים הקורבנות מכל אדם... חברים ובני משפחה... ואז הם מוצגים, כאילו בדידותם היא תוצאה של אישיותם הבעייתית ולא של פעילות פלילית זדונית שיצרה את המציאות הזו להם... 


פשע שטני זה לא היה יכול להתרחש ללא שיתוף פעולה אקטיבי של

פסיכיאטרים עבריינים ושופטים מושחתים!

***************************************


הערה
רשומה זו נשלחה באמצעות תיבת ההודעות בפייסבוק אל ליאורה רובינשטיין.

להלן תגובתה:



לשיפוטכם....  אך שימו לב,

ליאורה שוב חסמה אותי, למרות שאנחנו כבר לא מקושרות... למה חשוב לליאורה לחסום אותי?...  מה יש לה להתגונן מפניי?... היא הרי מכירה אותי, ויודעת שאני אדם תרבותי, ובפייסבוק כמו בחיים, אני מתנהלת בהגינות, במוסריות ובהתחשבות, מעולם לא הטרדתי איש ועל פניו אני לא זדונית... אז למה? 

כדי לנסות להשיב על השאלה הזו אני חוזרת אל העבר המשותף של ליאורה ושלי:

ליאורה ואני למדנו יחד קורס דוגמנות אצל לאה פלטשר ז"ל, בסטודיו שהיה ממוקם בקומת מרתף ברח' אבן גבירול בתל אביב... ובמקביל, עבדנו באותה תחנת משטרה ביפו העתיקה, ליד השעון... אני כלל לא ידעתי שלומדת איתי בקורס שוטרת, בעוד שליאורה מתברר, ידעה כל הזמן מי אני... אך מעולם לא החליפה איתי משפט, לא בקורס, ולא בתחנת המשטרה... 

לאחר הקורס, הצטלמתי לחוברת פרסום לדוגמניות מתחילות וליאורה גם הצטלמה לאותה חוברת... במקביל, התפרסמה תמונת ענק של ליאורה, תחת הכותרת: שוטרת השנה... ואז קישרתי... אני לא זוכרת שהתקיימה בכלל תחרות שוטרת השנה, ואני לא זוכרת שנבחרו בשנים קודם לכן שוטרות השנה, וגם לא בשנים שלאחר מכן... 

בדיעבד התברר לי, כי כל מי שהוצמד אלי, התפרסם בהקשרים מפוקפקים שונים... ורק בדיעבד, לאחר שקשרתי קצוות, הבנתי כי מדובר במשנה סדורה מבית היוצר של "תעשיית הרצח", הגורסת, כי הטענת הקורבן ברגשות שליליים כמו, קנאה, יש בכך כדי לגרום לו פגיעה נפשית... 
אלא, שלרוע מזלם של מבקשי נפשי, ניחנתי באישיות גאה וחזקה, ומעולם לא קינאתי באיש, תמיד הייתי מרוצה ממה שיש לי וממה שאין לי... ואיש לא יכול לסדוק את ההערכה העצמית הגבוהה והאיתנה שיש לי, שאינה תלויה בשום דבר חיצוני... 

היום, כשאנו בשנות ה-60 לחיינו, ליאורה מזהה אותי בפייסבוק ומעלה זכרונות שמעולם לא נצרבו בתודעתי... אני כמובן לא זיהיתי אותה... אך זו שגרת חיי...

אני בעיקר דיגמנתי בחינם... בין המנצלים, הייתה גם סנ"צ נעמי שדמי, קצינת השוטרות המיתולוגית, ניצולת שואה, שהפכה בעצמה לנאצית, בעשותה שימוש בכוח משרתה לסייע בחיסולי... ועל כך ארחיב בנפרד. 

כל מקומות העבודה בחיי נשתלו לי, ובכלל זה מקום עבודתי במשטרה... בתוך כך, באחד ממקומות העבודה שנשתלו לי, הבחנתי במישהי שנצמדה אלי והתנהגותה הייתה תמוהה...כעבור שנים, כשחשפתי את עובדת היותי קורבן של "תעשיית הרצח", התברר לי כי המישהי הזו, שוטרת.. וקלטתי אותה מבצעת מעקבים אחריי בחוף הים...

מסתבר, כי הצמדת עוקב לקורבן, נועדה להכשירו לפעול נגד הקורבן בעתיד...

ידוע, כי שוטרים מתפרנסים מסיוע לרצח קורבנות "תעשיית הרצח"... 

וליאורה רובינשטיין, סיפרה שעבדה במשטרה בחוקרת בסמויה... ולאחר ניתוח הודעותיה, התחזקה בי ההרגשה שליאורה מופעלת נגדי ע"י "תעשיית הרצח"... 

 להלן הניתוח..... המשך יבוא...





*************************************** 



מוזמנים להצטרף לדף המאבק שפתחתי בפייסבוק נגד "תעשיית הרצח"!

אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה