יום שני, 29 ביולי 2013

תלונתי נגד פנינה לוי, מנהלת סניף הדאר, ברח' הירקון 61 ת"א, ואריק, הבודק הביטחוני בסניף.

תפקידו של אריק, לעסוק בבידוק בטחוני, אך בפועל אינו ממלא את תפקידו... מנהלת הסניף, פנינה לוי, מעסיקה אותו בעבודות פקידותיות ואחרות... אך לא זה שמביא אותי להתלונן נגדם, אלא, כי שני אלה קשרו נגדי קשר פלילי, כשהם חוברים אל גורמים עבריינים העוסקים בחיסולי והם מסייעים להם בכך, בכל פעם שאני נזקקת לשירותי הסניף הזה, שהפך עבורי למאורת פשע!

הרקע בקצרה
הורי ניצולי השואה הותירו אחריהם ירושה גדולה, שהוסתרה ממני, חרף היותי יורשת... אנשי נדל"ן עבריינים זוממים להשתלט על חלקי בירושה, ולשם כך הם מממנים את חיסולי... הכולל בין היתר, מעקבים, התעללות וגרימת נזקים...
מנהלת הסניף, פנינה לוי, גויסה לפעול נגדי ביום שהגיעה לסניף, עוד במיקומו הקודם ברח' מנדלי... לציין, כי אני משתמשת רבות בשירותי הדאר, ויש לי גם חשבון בנק בדאר... וזה ממש סיוט עבורי להגיע לבית הזונות הזה שכולם בו מתודרכים להטריד אותי... 
גם הדוור, חיים, שהתלוננתי נגדו לפני כ-15 שנה, כשחשפתי את פעילותו הפלילית נגדי... שגרם לי נזקים חמורים, כפי שאפרט בנפרד, ממשיך עד היום להטריד אותי ולעשות תפקידו כלי פשע נגדי בידי עבריינים המכנים עצמם חוקרים פרטיים... 

ולהלן פרטי תלונתי זו


הרשומה בכתיבה




אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה