יום שבת, 1 ביוני 2013

השופט בדימוס נסים ישעיה - אינו ראוי לשמש בתפקיד שיפוטי


קורות חיים של השופט נסים ישעיה מתוך אתר הרשות השופטת
























להלן פרסומים בנוגע להתבטאות חמורה של שופט זה... קראו את המאמרים שבקישורים הרצ"ב...

בתאריך 5.6.2013 - הופצו ברשת פרסומים הקשורים בשופט זה:

התפרסמה כתבה שכותרתה: שופט אמר לנאנסת: יש בנות שנהנות מאונס
אריאנה מלמד פרסמה תגובה לכתבה זו: אדוני השופט אני מאחלת לך שתיהנה

השופט נסים ישעיה הגיב לפרסומים: עיוותו את דבריי, זה היה ברוח טובה...
"...זה לא היה משפט אונס, אני בכלל פנסיונר וזה היה דיון לא פורמלי בוועדת ערר של הביטוח הלאומי, שיושבים אני ועוד שופטים... היא יצאה עם חיוך מהאולם ואמרה לי תודה רבה... ", 

אריאנה מלמד פרסמה בפייסבוק את הפוסט הזה
"...כבוד השופט נסים שעיה, מכהן כיום כיו"ר ועדת האיתור של מועמדים למועצת רשות השידור... הוא מינוי של בנימין נתניהו... הועד המנהל של רשות השידור אישר לאחרונה את מינויו של משה נסטלבאום, איש שתלויה ועומדת נגדו תובענה על הטרדה מינית, למשרה הרמה של מנהל הטלוויזיה... 
תגידו לי שזה לא קשור...".

ראש הממשלה, בנימין נתנייהו, מגיב: אמירה לא במקומה, השופט לא יכהן כאב בית הדין של הליכוד

לבסוף הודיע השופט על פרישתו מכל התפקידים בהם הוא מכהן כיום.

****************

אני באופן אישי, לא מכירה את השופט הזה... לכן אני מצרפת קישור לפרסומים אודותיו בגוגל...  


עומדת לכל אחד הזכות לדרוש משופט שיפסול עצמו בתיק שהוא צד בו, מהנימוק:
שפרסומים על מזגו, אישיותו, גישתו לחיים וכד', אינן מתיישבות עם תכונות שאמורות להיות לשופט, החורץ גורלות אדם.  

                                      ***************

אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה