יום שבת, 29 ביוני 2013

ראיון טלפוני עם עמי, בנו של עוזי משולם, המתגורר בקנדה, ופרשת ילדי תימן... אוקטובר 2007

לנוחיותכם, תמללתי את הסרטון מטה, ושילבתי הערותיי החשובות, בין ובסוף הסרטון... חובה לקרוא!



הקריין: מדי ערב יוצאים תלמידיו של הרב עוזי משולם ומניפים שלטים בדרישה למנות ועדת חקירה ממלכתית... יצחק, תלמידו ומחותנו של הרב משולם, מזכיר לנו על מה ולמה...



יצחק לחיאני - אנחנו מוחים כאן, בצומת קסם ועוד צמתים אחרים בארץ, על המצב שנמצא בו, על המצב שנמצא בו מורנו ורבנו עטרת ראשנו הרב עוזי משולם, עקב כך שכאשר היה בכלא, הזריקו לו חומרים ותרופות על מנת לנטרל את הפעילות הגופנית שלו, והוא נמצא כעת במצב של קריסת כל מערכות גופו... ורק עכשיו אנחנו רואים בפועל את התוצאות...


הקריין: תזכורת... 
הרב עוזי משולם, עסק בנושא חטיפת ילדי תימן בראשית ימיה של המדינה...
ב-1994 פרץ עימות אלים ביהוד, כאשר הרב וחסידיו דורשים להקים ועדת חקירה ממלכתית,... הדרישה הפכה לעימות אלים שבמהלכו נורה ונהרג שלמה אסולין מתלמידי הרב... הרב משולם כמו אחדים מתלמידיו הואשם בשורה של עבירות והושלך לכלא...
ב-1995 הוקמה ועדה שחקרה את פרשת ילדי תימן, אשר דחתה את רוב הטענות המועלות ע"י הרב משולם וחסידיו,..
בכלא, חלה התדרדרות חמורה במצבו של הרב משולם, הוא שוחרר כעבור 5 שנים לביתו, כשהוא איננו מסוגל אפילו לעמוד על רגליו...

כל גופו של משולם מכוסה בפצעים חשודים שפרצו כתוצאה מהחומרים המסוכנים שהחדירו לגופו בכלא
הקריין ממשיךבעקבות המידע שקיבלנו יצרנו קשר עם הבן עמי, שנמצא כעת בקנדה.

הבן עמי: אבי השתחרר מהכלא, כידוע, על אלונקה... כשהוא מרותק למיטה, ונחשב חולה סיעודי 100%... אני מדבר על מצב פיזי, לא מצב נפשי...הרב עוזי תיקשר עם הסביבה... הרב עוזי ידע מה הוא עושה... רק שכיום הוא מרותק למיטה מבחינה פיזית לאחר שפגעו בו בכלא...

התחקירן: הוא לא נראה חולה, אתה אומר במזיד פגעו בו...

הבן עמי: פגעו בו במזיד, דחפו לו חומרים בכלא שאטה... יש לנו תיעוד רב לכל... יש לנו תיעוד של דיפלומטים, חברי כנסת וכד', שאומרים, שההוראות ניתנו מגבוה... כיום כבר אחרי הרבה שנים, הציבור יודע על איזה מדינה מדובר... הציבור יודע מה המדינה הזו עושה להרבה מאוד אנשים בעולם... וכדאי שהעם ייתן לנו כרגע תמיכה להקים ועדת חקירה, והעם יגלה דברים שהוא לא היה מאמין שמדינה כזו דמוקרטית במרכאות כפולות ומכופלות תעשה....

התחקירן: אתה יכול לספר לנו למה אתה נמצא בקנדה ולא בארץ ישראל?

הבן עמי: כי הבטיחו לאבי שיפגעו בבני משפחתו ובקרוביו... וזה מה שעשו כל השנים... מגיל 14, החלו לרדוף אותי באופן אישי... מאז אירועי יהוד שצרו על ביתנו... הוכרזתי כבדוקאי (עבריין) מוכרז... בגיל 16, כבר חיפשו אותי מיחידת יחב"ל...
כשנולד בני בכורי שי חיים... עלה בחור לרכבי והציג לי תג... אמר לי אל תחשוש... והצמיד לגופי אקדח...
לאט לאט הזמינו אותי לחקירות סמויות במשרדי ראש הממשלה... שם נאמר לי, שאני ממשיך את דרכו של אבי, זאת אומרת, שאבי העביר את כל החומר אלי, והם דורשים שאמסור להם את כל החומר בנושא חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן...  
אמרו לי, יש לך 2 אופציות: האחת, שתעזוב את הארץ, ואם תדבר על הנושא הזה שנקרא ילדי תימן בחוץ לארץ...אז אנחנו נדאג לפגוע בך בצורה שזה יראה טבעי.... זאת אומרת, ע"י מחלות... תאונות דרכים למיניהם... דברים טבעיים שאף אחד לא יאמין... ואם תדבר על זה, יגידו עליך שאתה לא נורמלי, שאתה לא שפוי...
                                                      
******************************

שימו לב לתגובתו של אחד הטוקבקים המכונה ITC... שנשתל ע"י השב"כ כדי שיעשה דה לגיטימצייה לחשיפת פשעי המערכת... בדיוק כפי שאיימו על עמי שיעשו לו אם ידבר על זה... להלן הצילום... וכך הגיב: "...אתם הזויים, כולכם, גם המשתתפים בכתבה וגם הטוקבקיסטים... אשמח לדעת באיזה קנאביס רפואי אתם משתמשים ואם יש לכם רישיון לקנאביס?...".
הוסף כיתוב
    ******************************

הבן עמי ממשיך: הם הראו לי קטעי וידאו של אנשים מאוד מאוד בכירים במדינת ישראל, שהם איימו עליהם והאנשים האלה כבר לא בחיים...
כאן בקנדה, הגעתי כשאני בריא ושלם, ותוך זמן קצר נעשיתי חולה בסכרת ודלקת פרקים,... אם לא הייתי יוצא מהארץ תוך התקופה שהם נתנו לי... הם שמרו על תיק רצח, שהם ביצעו בארץ ישראל, של ד"ר יעקב זיגלבויים ז"ל
ד"ר יעקב זיגלבויים היה רופא השב"ס... והוא ידע על חומרים שהזריקו לאבי כשהיא בכלא.... לפי מה שהם תיארו לי, הם דאגו לשמור כל השנים על התיק עד היום... לא לחקור את הרצח באמת... וגם על זה יש תיעוד... 
באחד היציאות שהם הכריחו אותי לצאת מהארץ לתקופה קצרה, גיסי התלווה אלי... והיה לי צו עיכוב יציאה מהארץ על תיק אחר לחלוטין, ואם לא הייתי יוצא מהארץ, דרך הנושא הזה הם היו מחזירים את החקירה בתיק הרצח של ד"ר יעקב זיגלבוים, והם היו קוברים את הרב עוזי משולם, את בנו, ועוד מספר תלמידים, בכלא, לכל ימי חייהם על לא עוול בכפיהם...

התחקירן:  אתה נמצא בקנדה לא מבחירה אלא, מאילוץ, כדי שתוכל לשמור על חייך ועל חיי בני משפחתך הקרובים...

הבן עמי: בדיוק כך!
אני מבקש מכל העם בישראל, בפרט מהרבנים בישראל, יש להם את הכוח, לקום ולדרוש ועדת חקירה ממלכתית בדלתיים פתוחות... שתחקור את כל הפשעים שנעשו ברב עוזי משולם... ונעשים גם כיום ברב ובמשפחתו הקרובה.., 

יצחק לחיאני - אנחנו דורשים עכשיו להקים ועדת חקירה שתחקור את הפשעים שנעשו נגד הרב משולם, נגד הבן שלו, ונגד משפחתו, מאז 1978, כאשר איימו על הרב עוזי משולם באמצעות אילן רז מהשב"כ, שאם לא יפסיק לעסוק אז בפרשת ילדי תימן הם יתנכלו לחייו... וראינו שהם באמת מתנכלים לחייו עד היום, דרך אירועי יהוד, וכל מה שקרה שם, והיום השיא, שהבן שלו למעשה, סובל... נמצא בקנדה בתנאים לא תנאים... ומאלצים אותו להישאר שם מצד אחד, ומצד שני המדינה נלחמת כדי שלא יקבל את האישור "כפליט פוליטי"...

הקריין: בינתיים הבן של הרב בקנדה ותלמידי הרב מפגינים...


****************************

סרטון זה נעשה באוקטובר 2007...  כ-6 שנים מאוחר יותר נפטר הרב משולם, ביוני 2013






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה