יום חמישי, 16 במאי 2013

29.3.2013 - 24.5.2013 - מעקב אחר הודעה מוזרה מאחת בשם מאוריין סקאני שנשלחה אלי בפייסבוק

יום שישי... פתחתי את הפייסבוק... היו לי התראות על הודעות...

הודעה אחת הייתה מוזרה... כתובה באנגלית... ותמונת הפרופיל הייתה של בחורה צעירה בעלת חזות של מישהי ממדינות המזרח הרחוק... להלן הקישור לפרופיל מאחורי הודעה זו...

בכל פרופיל בפייסבוק מותקנות 2 תיבות נפרדות להודעות נכנסות... האחת משמשת להודעות נכנסות מחברים... והשנייה משמשת להודעות המתקבלות מגורמים זרים... תיבה זו נקראת "אחר"... להלן הודעת פייסבוק להמחשה:


יחד עם זאת, קיימת אפשרות לשלוח הודעה ישירות לתיבת הדואר הנכנס של מי שאינך מקושר אתו, אך זה כרוך בתשלום
מסתברשלבעלת ההודעה, יש משהו חשוב מאוד לספר לי... עד כי הייתה מוכנה לשלם עבור זה שהודעתה תופיע  בדואר הנכנס שלי... להלן צילום הודעתה המוזרה:
לנוחיותכם העתקתי את ההודעה ולהלן היא לפניכם:Maureen SekaniHi,Am Maureen, a single girl. Kindly permit my contacting you through this media for obvious reasons which you will understand when we discuss details of my proposition. Please I will like you to reply me through my email address:maureensekanii@hotmail.com I am looking forward to your positive confirmation to enable us have an important discussion. Kind regards and God bless, Maureen

















אני תוהה, איך הגיעה אלי הגברת הזאת... שהרי, אין לי ולא היה לי כל קשר אתה... מעולם לא היינו מקושרות...  אפילו בדפים ובקבוצות בהם אני פעילה, לא פגשתי את הפרופיל הזה... מעולם לא היה בינינו שיג ושיח כל שהוא... גם לא בעקיפין... אין לנו גם לא חבר אחד משותף... ולמעשה, אין לה כלל חברים... להלן צילום הכרטיס שלה:



להמחשה והשוואה... אציג להלן צילום של פרופיל אחר של מי שאינו מקושר עמי, אך יש לנו חבר משותף...   



ובחזרה להודעה ההזויה:

שימו לב, כיצד היא פותחת את הודעתה, כשהיא מספרת לי:  אני בת יחידה...
מה זה אמור להביע?... לאיזו מטרה היא ציינה, שהיא בת יחידה?... ובעיקר, איך זה מסייע למזימה שנרקמה נגדי?



ידוע לי שקיימת מזימה שטנית נגדי שתוכננה ע"י אנשי נדל"ן נוכלים שהשקיעו יחד עם הוריי התמימים בין היתר בנדל"ן... ולאחר שהורי נפטרו שלא בעתם... אנו הילדים היורשים.. אלא, שלנוכלים האלה יש תכנית להשתלט על הירושה... הצעדים האופרטיביים למימוש מזימתם ידועידם...
שלב א' - ניתוק בני המשפחה זה מזה בשיטות נתעבות לרבות שימוש בהיפנוזה... 
שלב ב' - במקביל, איתור אחר כפילה שלי...
שלב ג' - השקעה בבניית מצג שווא נגדי, כאילו הייתי זונה שפעילותה במדינות בהם הגברים כהיי עור... קרי, ארצות ערב, אפריקה, המזרח הרחוק וכד'... 
שלב ד' - חיסולי וקבירתי כאלמונית...
שלב ה' - שימוש בכפילה שלי,... להעברת חלקי בירושה לידי הנוכלים....

להלן רשימה חלקית של גברים זרים כהיי עור שחסמתי בפייסבוק, ערבים, כושים, אפריקאים, תושבי המזרח הרחוק וכד', כולם נשתלו לי כדי לסייע ביצירת מצג שווא לגבי זהותי.... שימו לב למספרם הרב... פשוט לא להאמין... 
אני משוכנעת כי אין מי מכם שיציע לי לפנות למשטרה... כי כל אחד מכם יודע, שהמשטרה היא זרוע של "תעשיית רצח" שטנית זו.. למשל, ברור לכל, כי רק שיתוף פעולה מצד המשטרה, יאפשר להציגני לאחר חיסולי כאלמונית... 
והחמור והמזעזע בפשע הזה, אמור להדיר שינה מעיני כל אחד מכם... שכן, כדי לבצע את כל המהלכים הפליליים בפשע הזה, יש צורך בשופטים עבריינים לוקחי שוחד, שילבינו את הפשע ואת הרצח... 


ובחזרה להודעה ההזויה:

שימו לב, כיצד היא מבקשת ממני שאכתוב אליה אל האימייל שלה... 
ואני תוהה, מה כל כך חשוב לה שאכתוב אל האימייל שלה... למה שלא אשיב לה באותו דרך שהיא פנתה אלי?

אני מניחה, כי פנייתי אליה באמצעות האימייל, היה מאפשר להציג מצג שווא כל שהוא, למשל, שפניתי אליה מיוזמתי, מה שהיה מאפשר להציג סוג של קשר, לצורך יצירת מצג שווא בנוגע לזהותי... לציין, כי "תעשיית הרצח", השפיטה אליה שופטים רבים, תאבי שוחד, ומצג השווא הזה מן הסתם נועד לאפשר להם לסגור עלי את הגולל במחי קולמוס...

                                                          ****************

כעת נותרה שאלה אחת בלתי פתורה: מי עומד מאחורי הפרופיל הזה?... 

  • כבר ראינו שלפרופיל אין חברים בכלל... 
  • תמונת הפרופיל היא של בחורה צעירה, שנראית בגילאי העשרה שלה... בעוד אני בשנות ה-60 שלי...
  • עפ"י חזותה היא בת המזרח הרחוק... בפרופיל לא במקרה לא מופיע מקום מגוריה... 

להלן צילום פרטי הפרופיל "אודות": 
אילו היה מופיע בפרופיל מקום מגורים זה היה מופיע כך, כמו בפרופיל לדוגמא להלן:
  • בפרופיל אין תמונות בכלל למעט תמונת הפרופיל... להלן אלבומי התמונות הריקים בפרופיל:


  • בדקתי מתי נפתח הפרופיל.. ולא הופתעתי כאשר התברר שנפתח רק לפני חודשיים...
בתאריך 29.3.2013... 

להלן צילום הצטרפות הפרופיל לפייסבוק... 














 


מתברר, אם כן, שהפרופיל הזה נפתח במיוחד כדי לפעול נגדי...
מאחורי תמונה זו של ילדה תמימה מהמזרח הרחוק, עומדים גורמים שפלים המתפרנסים מרצח, מתפירת תיקים וחיסול קורבנות חסרי ישע בעבור בצע כסף, הקוראים לעצמם "חוקרים פרטיים", והם מבצעים את פשעיהם בתיאום ושיתוף פעולה עם העבריינים המסוכנים ביותר במדינת ישראל, אלה הקוראים לעצמם "שוטרים".

לכן, אין לקורבנות "תעשיית הרצח" משטרה לפנות אליה... משטרת ישראל עומדת מאחורי הפשע השולט בחייהם... אני יודעת זאת על בשרי... אין שוטר שאינו אוכל מידי הפשע הרצחני הזה...  שוטרי ישראל הם עמוד השדרה של הפשע הזה... יימח שמם וזכרם!

                          ****************************





אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

תגובה 1:

  1. שלומי, הוא גור חתולים שחור שהצלתי לפני כחצי שנה... הוא נוהג לרבוץ בפתח דלת ביתי ולשחק רק בגינה הצמודה לביתי... בכל בוקר וערב כאשר אני מאכילה את חתולי החצר, הוא שם כדי לאכול...
    לאחר שפרסמתי את הפוסט הנ"ל, בבית קפה, חזרתי הביתה... בחוץ כבר החשיך... כשניגשתי להאכיל את חתולי החצר, לא ראיתי את שלומי... לבי החסיר פעימה... ידעתי שמישהו מהחתולים שלי ישלם על הפוסט הזה שפרסמתי... שכניי העוסקים בפשע הזה... יודעים בדיוק ששלומי הוא רק גור, וכל כך תמים...
    הלכתי לישון בלב כבד... התפללתי שרק לא יפגעו בו... שלומי לא היה עוזב את פתח דירתי מיוזמתו... מאז שאימצתי אותו כגור, הוא רובץ בפתח ביתי ומחכה לי גם אם אני נעדרת למשך שעות רבות....
    בבוקר, 26.5.2013 - קמתי ויצאתי לחצר, שלומי לא היה בסביבה... הבנתי שהוא זה ששילם את מחיר הפוסט הזה שפרסמתי... לאחר שסיימתי להאכיל את החתולים, נכנסתי הביתה להתארגן ליציאה... וכשיצאתי שוב, שמעתי יללה מכיוון הגינה הקטנה שליד השביל המוביל לדירתי...
    היללה הייתה צרודה ספוגה בכאב... הלכתי אחרי היללה וגיליתי את שלומי מונח שם בלי יכולת לזוז... מישהו הלם בו בחלק גבו התחתון, באופן שמקשה עליו לזוז מכאבים... כשליטפתי אותו התברר לי שהוא גם מדמם ממקום כל שהוא, אך הוא לא נתן לי לבדוק... הוא צרח מכאבים...
    מיותר לומר, כי שלומי, לא הופיע בכוחות עצמו... מישהו הניח אותו בזמן שהתארגנתי ליציאה... זה לא החתול הראשון שעובר בדיוק אותה חבלה... זה החתול השביעי, שמשלם בסבל... כדי לפגוע בי... ולצערי, הוא לא האחרון... אך אין לי משטרה לפנות אליה... והעמותות למען בעלי החיים, מתקיימים מהתרומות של בעלי ההון שמממנים את הפשע הזה בחתולים... לא נותר לי, אלא לבקש מאלוהים, אנא, תבוא חשבון עם הרוצחים והשותקים גם יחד....

    השבמחק