יום חמישי, 16 במאי 2013

שוקי משעול, אחד הקורבנות של "תעשיית הרצח", במכתב אל מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו...

שוקי משעול, הוא אחד מחושפי השחיתויות ברשות המסים המושחתת... ועל כך חבים לו אזרחי ישראל את תודתם...  הרקורד של שוקי מרשים ביותר, ויש בו כדי לפאר כל נכבד במדינה... אך מסתבר, כי במדינה ישראל המושחתת, אין מקום לאנשים כמו שוקי משעול, שתרומתו לחברה כה גדולה וחשובה... אנשים כאלה מחוסלים... והרשע חוגג...     
העבריינים ברשות המסים בתיאום ושיתוף פעולה עם העבריינים במשטרה, שמו להם למטרה לחסל את המטרד הזה, שוקי משעול, שעמד בדרכם והקשה עליהם את מלאכת הקומבינות הפליליות עם גורמים מפוקפקים... זה הצריך השקעה גדולה של משאבי ציבור יקרים... והם לא חסכו במשאבים... עד שמצאו משהו להיאחז בו, כדי להוביל מהלך לחיסולו של האיש היקר הזה... 

בעקבות דרישת המשטרה לתוספת תקציב, כתב שוקי משעול מכתב גלוי אל מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו, המדבר בעד עצמו... המכתב פורסם גם בפייסבוק, ולהלן הוא מובא כאן כלשונו...



‏‎Shuki Mishol‎‏ שיתף ‏סטטוס‏.

ט' סיון, תשע"ב
30 מאי, 2012 

אל: מר יוחנן דנינו מפכ"ל משטרת ישראל 

במייל ובפקס . 



א.נ , שלום ,


הנדון: גירעון תקציבי במשטרה - הצעה לייעול וחסכון 

שמי שוקי משעול ת.ז 055670699 בן 53 ,מספר אישי 2350309 רס"ן במילואים –אזרח מדינת ישראל ,אבא ל 3 ילדים שכולם משרתים בצבא , בת לוחמת במג"ב בת אחרת קצינה מצטיינת ,בן במודיעין וסבא לנכד .

קראתי היום בעיתון שלמשטרה 700 מיליון ₪ גירעון תקציבי ואין כסף לשלם משכורות לשוטרים כדי להיאבק ולמגר את הפשע המשתולל ברחובות היום . 

אז ככה , עד 29 מרץ 2005 הייתי מנהל מע"מ בת"א , יום שבו נעצרתי על ידי יחידת עלית של משטרת ישראל יאח"א , מעצר מתוקשר במבצע רחב הקף של למעלה מ 100 שוטרים שכלל עצורים רבים נוספים ,עשרות נחקרים , חיפושים נרחבים . 

בדיעבד הסתבר, כי המשטרה החלה בחקירה סמויה שנתיים קודם לכן (לא ברור למה ? )... תוך ביצוע האזנות סתר רחבות : קוליות ,חזותיים –וידאו ,טלפוניות אצלי במשרד, בבית וגם לעשרות אנשים נוספים תוך ביצוע מעקב און ליין , כלומר שוטרים ישבו ליד מסך טלוויזיה ואדם ששוחח איתי נעקב מידית על ידי שוטרים נוספים מיחידת העיקוב המיוחדת .רק אצלי במשרד הופקו 2700 שעות האזנה ומאות קלטות וידאו שלא נזכיר את האזנות והעיקובים לאחרים ואת הצורך לתמלל ולעבד את החמר וכו' .... . 

בסופה של החקירה הוגש נגדי כתב אישום ביום 29 מרץ 2006 על מרמה/ניסיון למרמה של -542 ש"ח השתתפות המעביד בביטוח הרכב שלי ועל פגיעה בסודיות ובפרטיות של דברים שוליים ביותר ,לשאר החשודים סגרו את התיקים רובם מחוסר אשמה .

לאחר הליך משפטי ארוך וממושך של למעלה משבע שנים שבמסגרתו העידו עשרות שוטרים ,מומחה מז"פ ,מתמללים בלשים ,אנשי מודיעין ועוד.. הורשעתי בקבלה במרמה של- 542 ₪ ובעבירות האחרות ואני ממתין לגזר דיני ,כל זאת אחרי שסירבתי בתוקף מספר פעמים לעסקאות טיעון שהציעו לי בטענה שאני חף מפשע ולא בצעתי כל עבירה . הפכתי לעבריין .

הפרשה הזאת עלתה למשטרת ישראל ולמדינה מיליוני שקלים רבים ואני אפילו לא פושע ולא בן למשפחת פשע !! . 

אז אני מציע לך אדוני המפכ"ל להטיל ולהנהיג פיקוח ובקרה תקציבית ברמה של עלות תועלת על ידי אנשי מקצוע גם בתחום הכלכלי , בכל יחידות העלית המשטרתיות וכאלה ששואבות תקציבים גבוהים במיוחד . 

אפשר גם לבדוק את הפרשה שלי לעניין ההוצאות והתקציבים שהושקעו שם על מנת להפיק לקחים .

                                                                                                                                 מקווה שעזרתי לך .

                                                                                                                                      שוקי משעול 
העתקים
ראש הממשלה' מר ביבי נתניהו 
שר האוצר' מר יובל שטיינמינץ 
שר לביטחון פנים' מר יצחק אהרונוביץ 
כנסת ישראל ועדת הכלכלה – הכספים

********************

  • מיותר לומר שהמכתב נותר ללא מענה... 
                                     






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה