יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

איתיי חזן, חברי בפייסבוק ובקבוצה למאבק בפשעי השליטה המוחית, התגלה, כנוכל מסוכן ושפל... בזאת הוזהרתם.


***

בראשית אפריל 2015 הגיע לידי סרטון פרטי שהופק ע"י איתיי חזן, בחור ממוקד, בו הוא חושף את הפשע הנורא הזה, מתוך החוויה האישית שלו.

לקראת סוף הסרטון אומר חזן... ואצטט:
 "...צריך לפרסם את המידע הזה, ולשתף את המידע הזה, כמה שיותר, לפני שיחסם...".
***
כפעילה במאבק הציבורי המתנהל לחשיפת הפשע האכזרי הזה ולחיסולו, מיד העתקתי את הסרטון, כפי שהבנתי שחזן ביקש... שכן, אין דרך לשמר סרטון שקיימת סכנה לחסימתו הזדונית, אלא, אך ורק ע"י שכפולו.

ובנוסף, תמללתי את הסרטון בבלוג שאני מנהלת לצורך מאבקי בפשע הזה..להלן הקישור לרשומת התמלול בה מצורף הסרטון של חזן שהעתקתי


ביוני 2015, כחודשיים מאוחר יותר, ראיתי את הפרופיל של חזן בפייסבוק, והוספתי אותו לרשימת חבריי, בנוסף, צירפתי אותו לקבוצת מאבק שהקמתי נגד הפשע הזה,.. ובקבוצה פרסמתי את הרשומה עם התמלול ועם הסרטון שהעתקתי, וביקשתי מחזן ומכל חברי הקבוצה להעיר הערות לגבי התמלול, כי כל המושגים היו חדשים לי... 

***

אני עצמי, סובלת ממעקבים ברשת, מחבלות וחסימות...  
כאשר נודע לי, שאותם גורמים זדוניים, מתכננים גם לחסום לי את ערוץ היוטיוב, מיד פרסמתי הודעה בערוץ היוטיוב שלי, האומרת, שכל מי שרוצה להעתיק את הסרטונים שלי, הוא יותר ממוזמן לעשות זאת, באישורי המלא...
***

הדבר האחרון שהייתי לחשוש מפניו הוא, שאיתיי חזן, הוא זה שיחסום לי את הערוץ... אבל זה מה שהוא עשה... כאחרון הנוכלים השפלים הוא דיווח על כך שהעתקתי לו את הסרטון בגנבה, והפרתי זכויות יוצרים... נוכל מזוהם חסר שכל וכבוד עצמי... הוא חשש שיחסמו לו, וזה מה שהוא עשה לקורבן חבר... זונה מצוי.

להלן ההודעה שקיבלתי, באוקטובר 2015, ומאז הערוץ שלי חסום בפניי...  תודה לך חבר זונה... מי צריך אויבים אם יש לו אותך כחבר!
להלן ההודעה על חסימת הערוץ:








***

רצ"ב כל ההתכתבות הפרטית שניהלנו בפייסבוק... לשיפוטכם:








זה היה כל כך שקוף שאיתיי מופעל על ידי אותם גורמים זדוניים העוסקים בחיסולי וחוששים מהסרטונים שאני מפרסמת ביוטיוב בהם אני מתעדת את פשעיהם, ולאחר ששלחו לי בריונים לאיים עלי ואני המשכתי לפרסם, הם החליטו לפעול לסגירת הערוץ.. והם מצאו את איתיי הסמרטוט, חסר הכבוד עצמי להשתמש בו לסגירת ערוץ היוטיוב שלי... 


כל כך פשוט להשתמש בסמרטוט כמו איתיי חזן, ולהפעילו נגד עצמו, נגד חבריו, ונגד המאבק שקורבנות תעשיית הרצח רוצים לנצח כדי להציל את חייהם...  אז לא מיהרתי להסכים לבקשתו שעל פניו אינה מתיישבת עם תום לב...

***











אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה