יום חמישי, 24 ביולי 2014

3.8.2014 - תיעוד מדגמי של מעקבים והטרדות שהיו חלק משגרת יומי זה..

ה ר ק ע

כידוע, במדינת ישראל פועל פשע מאורגן העושה את הונו מפעילות של "תעשיית רצח"המחסלת בשיטות שטניות רבבות משפחות, במטרה לחלוב את רכושם... הקורבנות הן בעיקר, ניצולי שואה תמימים, שהפכו להיות בעלי הון בעקבות השילומים שקיבלו מגרמניה... כאלה הם הוריי... ניצולי שואה, שנרצחו, כמו גם אחותי הבכורה ובעלה... וכעת התברר לי כי אני בתור... זו הסיבה שאני נתונה למעקב צמוד 24/7, הכולל בין היתר, תיעוד בצילום של כל צעד ושעל בחיי... 
למטרת תכנון רציחתי 

ה א י ר ו ע י ם

ביום ראשון, 3.8.2014, בשעות הבוקר המאוחרות, הלכתי לתחנת דן, שברח' בן יהודה 106 - לנסוע לדרום ת"א.  
בהגיעי לתחנה, הבחנתי בעוקב שכבר המתין לי בתחנה...

בהגיע האוטובוס, עשיתי עצמי מתכוונת לעלות... העוקב עלה אחריי, ואז מיד ירדתי... כך נפטרתי ממנו... אך מיד הופיע עוד עוקב... מסתבר, כי העוסקים בחיסולי מעודכנים היטב בתכניותיי, והם נערכים בהתאם לביצוע המעקבים אחריי... 

לאחר שנפטרתי גם מהעוקבים השני והשלישי... התרשמתי שהסביבה נקייה, ותכננתי לעלות על האוטובוס הראשון שיגיע... אך כשעמדתי לעלות לאוטובוס, הופיע משום מקום בחור גבוה, שלא היה ספק קלוש בכוונותיו... התכוון לסגור עלי מאחור...
מיד ירדתי, ובזמן שהפעלתי את מצלמת הנייד, הוא נכנס וכיסה את פניו בזרועו, כך שצילמתי רק את צידי גופו מאחור...


                      בתמונה להלן, העוקב עם גבו אלי בתוך האוטובוס...  גם אני נקלטתי בעדשת המצלמה.
.
                                                                    להלן הסרטון שהצלחתי לצלם
                                                                              שימו לב!
                           ממש בסוף הסרטון קלטתי בלי כוונה, גבר ואישה שיושבים בתחנה, שבהמשך התברר לי,
                                           כי גם הם לא היו במקום במקרה... וגם הם צצו יש מאין...
  

ובכן, הזוג שנצפה בסוף הסרטון יושב לתומו בתחנת האוטובוס, התברר, שלא היה תמים כלל ועיקר...
הגבר, שמן הסתם היה מפעילו של העוקב, פנה אלי ושאל אותי: "למה את מצלמת אותו"...
צפו בסרטון בו תיעדתי את פנייתו המטרידה והחוצפנית של האיש התמים, אלי...
לבסוף, לאחר שגם הזוג הזה הסתלק, עליתי על האוטובוס הבא... והבחנתי בעוקב אחריי בתוך האוטובוס...

להלן תמונתו של הגבר התמים שהתעניין למה אני מצלמת...
אני פונה אל כל מי שיש בידו מידע אודות איש תמים זה... מוזמן למסור לי,
הן באמצעות "התגובות" ברשומה זו... והן באמצעות האימייל שלי: 
taichermiller@gmail.com

מיותר לומר, כי פעילות פלילית זו, המתבצעת באצטלה של "עבודת חקירות פרטיות", אינה אלא, קשירת קשר לחיסול אדם תמים בעבור בצע כסף... 
העיסוק בחקירות פרטיות, מותר אך ורק לשם איסוף מידע על נעקב... והחוק אף מגביל חוקרים פרטיים בעבודתם למניעת פגיעה בזכויות האדם הנעקב...
במקרה שלי, אין מדובר באיסוף מידע... אלא, במעקבים שהם חלק מתכנית שטנית לחסל אותי... שכוללים תפירת תיקים הזויים נגדי... בשיתוף פעולה בין היתר, עם שוטרים ושופטים מושחתים.... 

אנסה להמחיש בפניכם כמה כסף בוזבז רק באותו בוקר לצורך המעקבים אחריי כמתואר לעיל:

שעת מעקב: 50 דולר
היו 4 עוקבים - שהתחלפו בתחנת האוטובוס ועוד עוקב שהיה באוטובוס שעליתי עליו לבסוף... סה"כ 5 עוקבים.
לכל עוקב מוצמד מפעיל אחר... כלומר, היו 5 מפעילים...
סה"כ היו : 10 עוקבים ומפעילים.

כלומר, הבוקר הזה מישהו שילם על המעקב אחרי, 500 דולר.


***********************

בשעה 22:14 - אני עושה דרכי הביתה.
ישבתי בתחנת "דן"  ברח' אלנבי מול AM-PM - פינת יהודה הלוי ת"א.
פעמים נאלצתי לוותר על הנסיעה, לטובת העוקבים אחריי... כשי שיסעו בלעדיי...
ואז הופיע מכיוון יהודה הלוי גבר ענק עם חולצה בגוון של אדום, וצעד לעבר התחנה... אני ישבתי על הספסל שליד התחנה... בהגיעו לתחנה, החל להסתובב ממקום למקום, כאילו אינו מוצא מנוח...
אני ידעתי בוודאות שהוא עוקב אחריי... להלן תמונתו:
                למרות שהתמונה אינה חזיתית... אין לי ספק, שאם מישהו מכיר את האדם הזה, הוא יזהה אותו...
וכל מידע לגבי עיסוקו הוא רלוונטי לגבי החקירה שאני מבצעת... 

בעודי ממתינה לאוטובוס הבחנתי ברכב פרטי החונה קצת לפני התחנה, ומתוכו עפו לכיווני פלשים של מצלמת נייד... אח"כ הרכב התקדם ועצר ממש לידי, בערך מטר ממני... והתברר לי שאלה נערים, שגם צחקו מאוד ממה שהם מבצעים נגדי... צפו בסרטון ובהמשך אציג פרטים נוספים...  



להלן מספר הרכב, שמופיע בצילום הרצ"ב, ששימש את הנערים להטריד אותי:  88-649-70 


בתוך הרכב ישבו 3 בחורים... רצ"ב צילום תקריב:



























הנוסע מאחור, הוא נער... הנהג נראה גם הוא בחור צעיר...
הנוסע שיושב ליד הנהג כשגבו מופנה אליי כשהוא מצמיד נייד אל אוזנו... הוא גם נראה המבוגר בחבורה... והוא המפעיל של שני הנערים האלה... במהלך כל האירוע הקפיד להסתיר את פרצופו...
בצילום להלן נראה בבירור כיצד המפעיל מקפיד להסתיר את פרצופו בעת שהנערים מצלמים אותי ומצחקקים..


ושוב אני פונה אל כל מי שיש בידו מידע אודות המעורבים בהטרדה הזו... שימסור לי, הן באמצעות "התגובות" ברשומה זו... והן באמצעות האימייל שלי הרצ"ב: 
taichermiller@gmail.com




רשומה פעילה... כל התפתחות שתהייה אעדכן...


 



אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה