יום רביעי, 18 ביוני 2014

21.6.2014 - הצעות חברות זדוניות בפייסבוק... פרופיל ערבי, פרופיל בשם"נמאס לי" ועוד פרופיל של חבר... מי בוחש בפרופילים שלנו....

הרקע
אחת המזימות שחורשים נגדי
בעלי ההון השפלים שהשתלטו על הירושה שלי, קשורה במצג שווא שטני, לפיו אני יוצג כזונה המתרועעת עם גברים שחורי עור זרים...


ידוע לי, כי קיימת לי כפילה... אם יצליחו לבסס נגדי מצג שווא חולני זה, השלב הבא, ירצחו אותי... 
משטרת ישראלהזרוע השטנית של "תעשיית הרצח", תציג אותי בזהות בדויה, ותטען שנרצחתי על רקע קשרים מפוקפקים כביכול שאני מנהלת... התיק ייסגר, ובעלי ההון יהיו חופשיים לחלוב את רכושי... בסיועה של הכפילה שלי...
מיותר לומר, כי פשע אכזרי זה לא היה יכול להתקיים אלמלא היו שופטים עבריינים ממלאים את בית המשפט בישראל, המתפקדים כזרוע רצחנית של "תעשיית הרצח"...

בשבת, 21.6.2014 פתחתי את הפייסבוק, וגיליתי שיש לי 3 התראות לחברות... אחד מהם ערבי ממצרים... רצ"ב להלן העתקתי את הקישור לפרופיל שלו:  عمرو فيصل الهنداوي

רצ"ב צילום ההתראות: 






























להלן צילום הפרופיל של הערבי... 



























פניתי אל "החבר המשותף" , מייק זילבר... לברר מה החיבור שלו אל הפרופיל הזה... 
ולהלן תשובתו רצ"ב:
  • Mike Zilber
    Mike Zilber
    נתקלתי בו בחו"ל במסעדה איטלקית ודיברנו על יחסי העולם הערבי ישראלי...


כן, זה מסביר את החברות של מייק עם הפרופיל הזה... אך במה אני עניינתי את הפרופיל הזה... 
באיזה נושא בדיוק הוא מצא אליי חיבור... מבחינתי, הזדוניות צועקת לשמים... 

חסמתי את הפרופיל!
*
*************************

כאמור. היו 3 התראות... 

אחת ההתראות נשלחה אלי מפרופיל בשם: ‏‎Joelle Ben Simon שרק מספר ימים קודם לכן הציעה לי חברות ואישרתי....פרופיל זה מציע לי כעת להוסיף פרופיל חדש בשם: "נמאס לי", להלן צילום ההתראה:  

 במבט ראשון הבנתי, כי הפרופיל המוצע לי, הנו זדוני ומבית היוצר של
"תעשיית הרצח"... 
ראשית, כיסוי העיניים... כאשר פונים אל קורבן תמיד עיניים לא יפגשו... הקורבן תמיד ימצא עצמו מדבר אל קיר... במקרה של הפרופיל הזה, הזדוניות ממש צועקת... 
שנית, המחשבה מאחורי שם הפרופיל... "נמאס לי"... מכוון לכך שאני אתחבר לשם הזה בתחושותיי...

ביקור בפרופיל, לימד אותי שהוא נפתח רק יומיים קודם לכן, בתאריך: 19.6.2014... 
להלן צילום פרטי ההצטרפות...
 ולהלן צילום הפרופיל... 



  ביצעתי בירור עם ג'ולי לגבי הפרופיל הזה... ולהלן ההתכתבות....

 שימו לב...
  • ג'ולי כלל לא יודעת שאנו חברות... אז מי שלח לי במקומה הצעת חברות?
  • ונראה, שג'ולי גם לא יודעת, שהיא חברה של הפרופיל "נמאס לי"... מישהו בחש בפרופיל שלה... כדי לשתול לי את הפרופיל "נמאס לי"... 

  התעלמתי מהפרופיל "נמאס לי"!


*
וכאן אנו מגיעים להצעת החברות השלישית, של הפרויל... דויד סמוכה... להלן צילום הבקשה...






*
דויד ואני חברים זמן רב בקבוצה "מסורת יהודית" בפייסבוק... ואני יודעת, שהוא שומר שבת, כלומר, אינו פותח מחשב בשבת.... מה שעורר בי חשד לגבי החברות שלו... והחלטתי לברר איתו... ולהלן תוצאות הבירור:
  • היום
  • Malka Taicher-Miller
    Malka Taicher-Miller


    היי דויד, קיבלתי היום (שבת) הצעת חברות ממך... רציתי לוודא שאתה שלחת לי.... בברכה, מלכה.
  • היום
  • דויד סמוכה
    דויד סמוכה


    אם זה בשבת זה לא אני כי אני שומר שבת. אשמח להיות חבר שלך.

    שבוע טוב מלכה.
  • Malka Taicher-Miller
    Malka Taicher-Miller


    כן זה בשבת...

    בכל מקרה אישרתי לך את החברות... וגם לך שבוע טוב....


* * *


או קיי, דויד ואני כעת חברים... אבל מתברר שוב, כי גם בפרופיל של דויד מישהו בחש...

נשאלת איפא השאלה, למה המישהו הזה בחש בפרופיל של דויד סמוכה והוסיף אותו לרשימת מבקשי החברות?
אין לי ספק, כי כוונתו הייתה לגרום לי לטשטוש חשדותיי כלפי הפרופילים האחרים... באמצעות האמינות שהקרין הפרופיל של דויד...  

אם הייתה משטרה במדינת ישראל... הייתה רשומה זו מתגבשת לכלל תלונה... אך במצב הנוכחי כל מה שנותר לי לעשות, הוא לתעד, לפרסם... ולקוות..

*********************


אעדכן בכל התפתחות שתהייה...






אני מאמינה שכל הכוחות הקיימים בעולם בטלים ומבוטלים מול כוחו של בורא עולם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה